Alla inlägg den 26 juni 2008

Av BeaTris - 26 juni 2008 11:30

Nu har jag kollat Älsklings post, inte mycket där då han sagt nej till reklam. Har även hämtat ut biljetten i en automat.....första gången & jag klarade det, allt har en första gång. Innan jag bokade min biljett så ringde jag jobbet för att kolla vad dom trodde om jobb. Hon sa att det nog var lugnt, så jag sa som det var att jag tänkte åka bort & att dom inte ska ringa mig. Typ 10 minuter senare ringer dom tillbaka, då har tjejen jag ev skulle hoppat in för ringt & sagt att hon inte kommer imorron, hon var tillbaka idag tydligen. Hade ju redan bokat & betalat resan så det var försent, så typiskt. Men jag kan ju inte hjälpa det, jag ringde ju ändå & kollade först, kan ju inte sitta & vänta på att få jobba. Hoppas det löste sig ändå.

Av BeaTris - 26 juni 2008 10:20

Nu är resan till Älskling bokad, jag åker senare i eftermiddag & få se när jag åker hem. Han har lite mer tid i morron, då står dom mest & glor *s*

tydligen finns det spa på hotellet så vi skulle nog titta in där ikväll. Sen imorrn blir det hotellfrukost så vägningen hoppar jag över denna vecka, jag ska ha en liten minisemester. Ska strax åka in till R´s lägenhet & kolla posten, sen blir det hem & börja plocka ihp lite småsaker jag vill ha med mig.....datorn självklart så jag kan hålla mina läsare uppdaterade ;)


Av BeaTris - 26 juni 2008 07:34

Det har gått sådär på points/viktfronten denna vecka, jag är helt enkelt inte tillräckligt motiverad & på smygvägningen nu på morronen visade vågen + igen. Jag vet att det beror på slarv, har dåligt med frukt & grönsaker hemma.....det är dåligt med bra mat överhuvudtaget. Har både fikat & ätit godis i veckan & dessutom är det snart dags för mens. Jag funderar på att köra med Nutrilett ett par dagar, eller i allafall byta åt något mål. Men bara funderingar än så länge, jag får ta & försöka hitta lite motivation under helgen & köra igång på Måndag, kanske blir lättare när jag är på jobbet på heltid.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards