Alla inlägg den 22 juni 2008

Av BeaTris - 22 juni 2008 20:40

Midsommar


Hur brukar du och din familj fira midsommar?

Åt bullar & dansade runt stången & vann i chokladhjulet


Brukar du dansa något vid midsommar?

Jaaa


Vad brukar ni äta vid midsommar? (Någon speciell mat?)

Ägg, kaviar, potatis


Tycker du om att äta jordgubbar?

Ja


Brukar ni plocka blommor vid midsommar?

Nej, men det har B (syrran)


*K 6 år & 2½ månad*

Av BeaTris - 22 juni 2008 18:50

Bolibompatajm för Lilleman, han är helt inne i Rädda Joppe *s*

I är hos en kompis & kommer väl inom en timme hoppas jag, har knappt sett till henne idag.....som vanligt känns det som. Jag har heller inget hört från R ännu, men han jobbar & jag vill inte störa honom. Han hör väl av sig, hoppas jag i allafall.

Av BeaTris - 22 juni 2008 11:05


07.20) Går upp, K sover fortfarande.



08.20) Frukostdags.....smörgås, ägg, kaviar & tomater.



09.20) Spelar på Expressens spelsida.



10.20) Dags att ta en dusch.



11.20) Tar i lite skum i håret.



12.20) Dricker the.



13.20) K tittar på film.



14.20) Har tärnat överbliven färskpotatis till dagens middag.



15.20) K ska åka inlines.



16.20) Åker fortfarande, nu i regn & sitter & vilar fötterna lite.



17.20) Plockar in lite disk i lådor & skåp.....detta är "Röriga lådan"



18.20) Varm choklad & smörgås till kvällsmat.



19.20) Tar ur linserna så ögonen får vila enligt ordination.



20.20) Bäddar upp i K´s säng så han kan sova snart.



21.20) Borstar tänderna, sista bilden & timmen idag.

Av BeaTris - 22 juni 2008 08:35

Fan vad fel det blir ibland, R har åkt härifrån & det var knappt jag fick en puss. Han blev sur på mig igår.....med all rätt kanske. Han tyckte jag var grinig, men jag hade nyss bråkat med mamma ang barnvakt i telefon så jag var inte så glad. En dröm som R har är att vi ska bo i hus men som vi har det med jobb & ekonomi nu så känns det väldigt långt borta. Jag klarar inte av att drömma mig in i framtiden, jag lever i nuet. Han visade ett jättefint Eksjöhus, jag var väl realistisk & förstörde det han ville visa. Men för mig är det svårt att ta det på allvar, dessutom är det ganska jobbigt då Exet ska bygga nytt med sin nya & att dom kan ge barnen så mycket mer än mig. Jag vet att jag inte är en sämre Mamma för det men det är ändå ett känsligt ämne. Så vi gick båda & la oss på dåligt humör igår & vi har inte rört varann på hela natten. Jag är dessutom lite långsint, måste försöka arbeta bort det & stoltheten men det är svårt. Jag sa i allafall "Älskar dig" till R när han gick, men tyvärr fick jag bara ett "Mhhmmm ?" tillbaka. Jag är inte lätt att ha med att göra ibland det vet jag men jag är inte mer än människa.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards