Alla inlägg den 16 juni 2008

Av BeaTris - 16 juni 2008 19:54

Det var inte så farligt tidigare, R var bara trött.....jag messade & skrev som jag kände & han ringde upp direkt. Då var han på väg & hämta Vikingresenärer igen. Frågan är ju bara om han kunnat komma dit i tid eftersom det tydligen brunnit i tunneln uppe i Stockholm. Får ta & ringa lite senare & kolla läget.

Jag tog ännu en promenad tidigare, var & handlade lite bröd, tomater & äpplen. Så nu har jag jobbat ihop en hel del steg, känns bra. Nu ska jag bara skärpa till mig, få dricka mycket vatten kommande dagar så blir det kanske minus på fredag.

Av BeaTris - 16 juni 2008 09:50

Efter lite frukost var det dags för R att åka, han ska ju jobba idag. Jag åkte med honom så släppte han av mig ca 5 Km härifrån så jag kunde gå hem. Kom precis innanför dörren så det tog inte riktigt en timme, men jag tog en avstickare som förmodligen blev lite kortare än det hade blivit om jag tagit precis samma väg vi körde.

R åkte ju & körde med sina modellplan igår & då åt jag lite popcorn. Trodde ju han skulle bli sen så jag gjorde mig klar för sängen runt halv 10. Vid 10 kom han dock hem, frågade om jag var hungrig, vilket jag inte var just då pga alla popcorn. Så han satte sig & åt själv, han hade köpt kinamat. Jag gick & la mig då jag var ganska trött, vet inte om han blev sur eller besviken för han kändes lite kort i sättet idag. Men hur ska jag veta att han tänker köpa med sig mat & dessutom så vill jag i den mån det går undvika att äta så sent. Trots småhungrig mage (vilket jag kände i sängen) så somnade jag. R kom väl & la sig till slut, vet inte när & jag tror inte ens han höll om mig, brukar vakna till när han gör det.

Av BeaTris - 16 juni 2008 08:42

Tema: Händigt


Är du en händig person eller fixar du hjälp direkt något behöver lagas?

- Det beror nog på vad det handlar om, kan nog om jag blir tvungen


Vad är det senaste du har lagat/fixat?

 - Ingen aning, länge sen =)


Vad är ditt mest komplicerade projekt hittills?

- Jag har ärligt talat inte fixat/lagat något så komplicerat



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards