Alla inlägg den 8 juni 2008

Av BeaTris - 8 juni 2008 21:31

Blev överraskad av Älsklingen idag, när han kom från jobbet hade han ett blomsterpaket med sig. Som ett förlåt för igår kväll då han dels stängde av Tvn utan att fråga om jag ville fortsätta titta, dels fräste han när jag frågade om han hade ont i huvudet. Han var visst totalt borta igår när jag kom dit, inget minne av vad han sagt & gjort så han trodde nog att jag var arg & köpte därför en fin blombukett åt mig.





Av BeaTris - 8 juni 2008 21:24

Nu har det mulnat på & det blåser en del, det känns riktigt behagligt. Få se om det kommer något regn under natten. Barnen har kommit, som vanligt har det kivats lite men det hör väl till syskonkärleken. Hade tänkt steka pannkakor men så hade dom ätit fläskpannkaka så det blev kräm & smörgås istället. Gott & lätt när det är varmt & lusten att stå vid spisen är låg. Ska snart ta en sval dusch & sen blir det nog sängen, R sover som ett barn.....totalt däckad sen Kl 7 ungefär. Han är inte riktigt pigg verkar det som så han behöver nog sova. Men han har varit snäll & fått upp mina tre tavlor & ramarna med barnen i.....det blev jättefint. Förhoppningsvis orkar han sätta upp spegel & griffeltavlan imorron, han är ju ledig som tur är.....han kan nog behöva det.

Av BeaTris - 8 juni 2008 10:40

Nu har jag jobbat klart, det har varit svettigt.....speciellt igår, då var det bra klibbigt. Jag har precis fått i mig lite frukost & funderar nu på att ta tåget hem till mig. R slutar vid 1, få se om han kommer till mig eller om han åker hem till sig. Han var bra sliten igår, han minns knappt att han stängde av Tvn när jag precis kom hem.....utan att kolla om jag ville se. Jag tror han skulle må bra av lite vila, så han får bli piggare & må bättre. Men det är inte så lätt att säga det till honom.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards