Alla inlägg den 3 juni 2008

Av BeaTris - 3 juni 2008 19:33

Nu har jag röjt upp lite här, stolarna ligger i soffan så jag inte ska snubbla på delarna som låg utspridda. Får försöka ta nya tag med att trycka dit hjulen lite senare, sen är dom ju nästan klara. Tavlorna & foton på fina barnen sitter i ramarna & bara väntar på att komma på plats. R kommer sättas i arbete när han kommer hit nästa gång ;)


När jag städat upp, gick jag ut, förbi bankomaten & så till apoteket där jag köpte huvudvärkstabletter i både tablett & brusform. Hämtade även ut ett halvårs förbrukning av P-piller. Sen gick jag in på pizzerian, köpte hem en räksallad & cola light, det hamnade i kylen & sen gick jag ut på en timmes promenad. Varmt blev det & det är nästan för lite med 0,5 liter vatten, men det skulle bli knöligt att släpa med sig en större flaska. Få se nästa gång jag ska ut & gå.

Av BeaTris - 3 juni 2008 15:25

Då blev jag lite rikare då, fast jag tog & betalade ett par räkningar till. Jag pratar om skattepengarna, fick in 900 Kr lite drygt för en stund sen. Imorrn dras en hel hög med räkningar men jag hoppas jag ska klara mig på det jag har kvar. Känns bättre att bli av med räkningar istället för att skjuta upp dom. Jag stillade ju mitt shoppingbehov igår, annars hade det nog kliat i fingrarna.


Av BeaTris - 3 juni 2008 14:42

Har styrt & ställt här mest hela förmiddagen. Flyttat om & ändrat i tre byråar i hall & badrum. Nu har barnen varsin byrå i hallen & jag har min i badrummet där R får ha två lådor. Jag har tänkt ut var spegel & griffeltavlan ska sitta & nu vill jag bara ha upp dom men det blir väl tidigast Torsdag kväll eftersom R visst ska köra taxi hela dagen. Jag försöker även sätta ihop skrivbordsstolarna, det är inte så svårt.....egentligen, bara att ett hjul på varje stol jävlas med mig, dom vill inte  sättas dit helt enkelt men skam den som ger sig. Jag ska klara av det om jag så måste skrika & svära. Vill även ha upp tavlor & foton, tror det kommer bli stor skillnad här sen.


Har precis ätilt lunch, sent jag vet, men frukosten blev ganska sen & mättande så jag har inte varit så hungrig. Ska ta min dagliga promenad senare idag, måste förbi apoteket & skaffa värktabletter, har inte en enda hemma & det är ju inte så bra om jag skulle få en riktigt jobbig skallebank. Men jag måste röja lite här först, ser ut som en tromb fart genom större delen av lägenheten. Det är bara hallen som är fin, men det är ju den jag lagt ner arbete på just nu.

Av BeaTris - 3 juni 2008 08:05

    

    


Frukost: Kaffelatte, gröt, smörgås med mildost, skinka & tomat = 6,5 p

Lunch: Kycklingburgare med bröd & tillbehör = 7 p

Middag: Räksallad med dressing & bröd = 7,5 p


Dagens p = 20 + 1

Totalt antal p = 21

Sparade p = 0

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards