Alla inlägg den 25 maj 2008

Av BeaTris - 25 maj 2008 22:15

Sorry friends, det blir inga bilder från min E.F.I.T idag, sidan vill inte visas. Försökte även med min profil på bilddagboken men det är segt där också så jag får avvakta tills imorron. Satt & läste igenom några inlägg & upptäcker en massa slarviga stavfel.....jag avskyr sånt så ser ni något som inte är som det ska, hojta till är ni gulliga. Jag vill ha perfektion på sidan så jag tar inte illa upp. Ska snart krypa till sängs, ska kolla till så K somnat först, han var nämligen vaken för en stund sen. Kunde inte somna sa han men ofta säger han så & sen 10 minuter senare sover han. Han har beställt the & ägg till frukost imorron bitti.....gullungen, klart han ska få det.

Av BeaTris - 25 maj 2008 19:48

Har ganska nyss fikat på Morsdag-bakelse med mina älskade barn. Jag slängde ihop en rulltårta, bredde på typ nutellakräm, hade grädde, jordgubbar & konserverade mandariner på. Gott men inte så nyttigt kanske. Det har återigen blivit lite slarviga dagar. Så det är skönt att det är Måndag imorrn & jag kan skärpa till mig igen, alltid lättare på vardagarna & speciellt när barnen är här.


R är iväg till sin kusin & flyger lite. Vi har varit ute nästan hela dagen & kört runt lite. Först stoppade vi i Norrköping & kollade in Götheborg som vi pratade om. Vi gick dock inte ombord utan nöjde oss med att kolla in skeppet utifrån. Sen fortsatte vi & jag hade ingen aning om vart. Vi hamnade i allafall i Mem där vi åt glass & kollade in en sjösättning. Sen fortsatte vi på slingriga vägar & hamnade till slut på en färja över till Stegeborg, åkte bara igenom då vi kanske tar med barnen dit. Sen fortsatte vi hemåt via Söderköping, stannade & handlade lite innan vi åkte hem för att ta emot barnen.


Det är små spontana utflykter som dessa som betyder mycket, det behöver ju inte kosta mer än bensinen & tänk vad mysigt att ta med filt & pickninck-korgen & leta upp små egna smultronställen. Så tack Älskling för att du tar med mig ut på små utflykter =)

Av BeaTris - 25 maj 2008 08:28

Har vaknat till liv här, i allafall jag. R kom ragglandes efter sitt toabesök, gav mig en lätt puss på munnen & stupade i säng igen. Ska låta honom få sova vidare, han kom ju liksom hem klockan 3 inatt. Ska stoppa i mig en banan, ta på mig skor & gå en promenad. Kör E.F.I.T idag så det blir en del bilder vid något tillfälle. Ciao så länge =)

Av BeaTris - 25 maj 2008 00:07

Måste ju säga att för en gångs skull vann en av dom bästa låtarna, vinnaren var med förra året också & hade även då en av dom bästa låtarna så den här kommer jag lyssna mycket på. Vad ska man då säga om Sverige? Låten är bra men vi måste kanske våga skicka något annat än det traditionella, det som alltid låter likadant, vi sticker aldrig ut, vi låter alltid likadant. Det är ingen schlager längre, det är musik som gäller. Kolla alla andra bidrag som vågar vara orginella, vi kan tycka dom är hellöjliga här hemma men saken är den att det går hem. Nu ska jag kolla in vinnarlåten innan jag går & sover.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards