Alla inlägg den 13 maj 2008

Av BeaTris - 13 maj 2008 21:41

Tema: Varumärken


Vilket tvättmedel använder du?

- Jag minns inte vad det sista hette då jag hällt över det i en plastburk.


Vilket hårschampo föredrar du?

- Varierar mig, köper det jag känner för just då & som har ett bra pris.


Vilken sorts kaffe köper du?

- Tror jag har Signum´s just nu. Kollade inte så noga eftersom det är gåvokaffe & jag har precis ökat mitt kaffeintag.



Av BeaTris - 13 maj 2008 19:20

Har i ett par dagar varit sugen på en ny Mp3 spelare så idag bestämde jag mig för att beställa en röd fin Creative Zen Stone Plus 2GB, hittade den på Ellos sida för 699 Kr. Sen satt R & kollade på en annan sida & då fanns den för 299 Kr. Så jag avbokade Ellosbeställningen så fick R ta den på sin beställning. Har även sett att den finns för 199 men det är bara 100 kr så det kvittar. Men 400 Kr är ju lite skillnad. Den rymmer upp emt 1000 låtar. Lite väl mycket kanske men kan vara skönt att ha då jag inte behöver byta så ofta. Jag har ju alltid musiken med mig.....överallt när jag är ensam. Har lovat K min gamla, I har ju fått en dator idag så för rättvisans skull så får ha ha den när han vill.

Av BeaTris - 13 maj 2008 13:30

Snart dags att hämta K igen, han tycker att det är långt att vara till 14, men när jag kommer så leker han ofta för fullt & det är inte alltid så lätt att komma därifrån =) Så jag tror inte han tänker på klockan så mycket.


R är hemma hos sig, men han sov här inatt. Han har ordnat ett nytt skrivbord åt I, han har visst ett annat han ska använda själv. Så K kommer att få I´s lite mindre skrivbord till sitt rum. Meningen är att I ska få egen dator, vet inte när men jag misstänker att R plockar ihop delar till en redan idag. I var visserligen på lite dåligt humör i morse men hon sov dåligt igår kväll. Vaknade & kunde inte somna om & var sen rätt ledsen. Till slut somnade hon på madrassen inne hos mig.

Av BeaTris - 13 maj 2008 13:23

Till lunch blev det rester av mina fiskburgare, hade en kvar. Så jag försökte räkna ut på ett ungefär vad det blev. En burgare blev ca 4,5 p, ganska dyr men jag upptäckte att själva fisken hajmal var dyr (6 p för 150 gr)

Vet inte hur det funkar med telepati & så men nyss när jag loggade in så hade jag fått en kommentar till det inlägget igen & en frågan om antalet p för rätten. Konstigt när jag precis satt med det själv, det är ju liksom ett lite äldre inlägg. Ska jag göra fiskburgare en annan gång ska jag nog testa det andra receptet jag har.

Av BeaTris - 13 maj 2008 07:53

      


Frukost: Kaffemjölk, 2 fullkornsskorpor = 2,5 p

Mellis: Naturell lättyogurth med banan & russin = 3 p

Lunch: Cous-cous, fiskburgare, sallad = 6,5 p

Mellis : Kaffemjölk = 0,5 p

Middag: Grillad korv, bröd & tillbehör = 10 p


Dagens p = 20 + 2,5

Totalt antal p = 22,5

Sparade p = 0

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards