Alla inlägg den 11 maj 2008

Av BeaTris - 11 maj 2008 18:23

Äntligen har barnen kommit, kramkalas & uppackande av diverse kläder & annat. Har dessutom sett en massa fina kort från deras Parisresa. Nu har vi precis ätit lite kvällsmat, ingen var direkt hungrig så det blev smörgås & jag tog bara lite naturell yogurth, Lär bli hungrig sen så då får jag försöka spendera återstående points. Imorrn börjar en ny vecka så då ska jag ju inte ha några sparade.


Det är tydligen studiedag i skolan.....jösses vilken koll jag har. K är ju ledig från fem-års så båda barnen får då lite sovmorron. Det skulle vara så skönt att få komma iväg imorrn bitti & springa igen, har tänkt mig tre pass denna vecka, lagom med varannan dag så här i början. Få se vilket humör barnen är på när dom vaknar, det kanske går att låta dom vara ensamma en stund. Annars tänkte jag nog springa när K har sin fotbollsträning imorrn. Den har ju börjat nu igen.

Av BeaTris - 11 maj 2008 14:51

Kan inte barnen komma nu? Så jag får lite att göra, lite liv i luckan & någon att krama. Har haft det bra & mysigt hos R, det känns som det var länge sen han kom hem sent från jobbet & kröp ner i sängen hos mig. Det blir ju inte lika ofta nu när han bor närmare sitt jobb & inte behöver åka förbi där jag bor för att komma hem. Han kommer ju heller aldrig när barnen är här, inte mitt i natten & på vardagarna i allafall. Så det var lite mysigt, att vakna av att höra dörren & se ljuset i halltaket. Saknar honom redan & i kroppen kryper en känsla av tomhet, trots att det inte finns någon anledning. Han kommer ju säkert hit i veckan, vi brukar ju ses & han längtar efter barnen han också =)


Nu tvättstugan.....

Av BeaTris - 11 maj 2008 10:08

         


Frukost: The, wasa husman med frukostost = 2 p

Mellis: Banan = 1 p

Lunch: Varm macka med skinka, keso & grönsaker = 4,5 p

Mellis: Isglass = 1,5 p

Kväll: Naturell lättyogurth = 1 p


Dagens p = 20

Totalt antal p = 10

Sparade p = 10

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards