Alla inlägg den 10 maj 2008

Av BeaTris - 10 maj 2008 22:22

Jag är trött, tvivlar på att jag orkar se så mycket av hockeyn. Jag är hos R nu, kände att jag behöver sällskap, även om han inte kommer förrens efter 1, förmodligen 2 inatt så får jag i allafall lite sällskap. Timmarna skulle bli så många & långa imorrn annars.

Av BeaTris - 10 maj 2008 18:55

Ännu en promenad & över 14 000 steg idag. Men nu får det nog räcka, värmen tar rätt hårt. Har även ätit en god sallad med baugette, inget godis än så länge & jag känner mig inte speciellt sugen heller. Blev lite ledsen förut, längtan efter barnen blev så stor. Ensamheten är jobbig även om jag inte är ensam som tidigare. Men imorrn så här dags är dom hos mig igen.....mysigt. Fast jag funderar på att åka hem till R, slippa sova ensam & ha sällskap till frukosten. Få se hur det känns framåt kvällen & läggdags. Vidare har jag bytt layout & raderat inlägget jag skrev imorse, jag kände det var onödigt att ha här. Som jag skrev i det så finns allt kvar på nätet & det gör även det man skriver så jag valde att radera det.

Av BeaTris - 10 maj 2008 14:04

Känns som en vanlig Lördag, längtan efter barnen börjar komma krypandes. R jobbar, Viking idag vilket innebär en sen tur & samma imorrn så vi ses väl på Måndag. Känns ganska ensamt men jag har ju klarat det förut, får ta en promenad senare & koppla bort tankarna lite. Men jag saknar honom, det blir nästan värre efter att vi haft en fin kväll tillsammans, en dejtkväll & inte bara sitta i soffan & glo på Tv-kväll. Det jag nu ska försöka är att inte "tröstäta", att inte äta mer godis & onyttigt. Poppade en stor skål popcorn igår & det blev ganska mycket kvar + några godisbitar. Har dock slängt det för att inte gå & småäta. Blir jag sugen så får jag väl poppa lite sen. Ska göra lite kycklingsallad till middag idag, har ju hoppat över lunchen för jag bytte plats på frukost & första melliset. Så i matväg känns det ganska okej än så länge.

Av BeaTris - 10 maj 2008 09:09

Har varit ute i spåret, satte 21 minuter som mål. Klarade det på 19 men pressade mig rejält i slutet. Bra svettig blev jag, känns inte så bra i magen nu, tror det kan bero på att vi åt middag rätt sent igår så allt har väl inte hunnit smälta. Har fått i mig lite energi i form av en banan & lite vatten. R ska äta frukost nu & sen åka hem till sig, han ska jobba idag/ikväll så igår hade vi en liten mysmiddag med potatisgratäng & kyckling. Såg film & åt lite godis. Så jag kasserade mina points jag hade kvar sen tidigare igår.

Av BeaTris - 10 maj 2008 09:06

         


Mellis: Banan = 1 p

Frukost: Kaffemjölk, smörgås med skinka/salami & grönsaker = 6 p

Mellis: Äpple = 0 p

Middag: Kycklingsallad & baguette = 10 p

Kvällsfika: Digestive med lite frukostost = 3 p


Dagens p = 20

Totalt antal p = 20

Sparade p = 0

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards