Alla inlägg den 3 maj 2008

Av BeaTris - 3 maj 2008 19:22

Det blir nog inte riktigt 10 000 steg idag heller, men har i allafall tagit en promenad så det blev lite mer än jag hade innan maten. Har hoppat över lunchen idag, det blev lite galet när vi åkte till Tropicarium. Det var kul att göra en liten tripp med barnen, dom verkade uppskatta det & höll sams hela tiden.....tills vi kom ut, då blev det lite, lite småtjaffs =)


Hade tänkt äta där men det blir ju så dyrt att äta ute så vi åkte hem, handlade hamburgare, bröd & pommes & lagade till det här hemma istället, både godare & billigare. Har säkert gjort av med mina points men jag tänker äta lite godis ändå. Imorrn blir det "åtdragning" igen. Imorrn är det ju Söndag igen & barnen ska hem till sin Pappa. Veckan har gått snabbt som vanligt trots lite ledighet.

Av BeaTris - 3 maj 2008 07:38

Inget ovanligt att jag sitter här igen. Gick upp vid 7 efter att ha legat & dragit mig en stund. Rastlös, jag.....inte då ;)

I har sovit hos mig halva natten, R dök aldrig upp. Han pratade om att komma inatt när han var på väg hem efter körningen han hade igår. Vi ska väl försöka hitta på något idag. Jag är lite sugen på Tropicarium, det passar bra idag när vädret inte är det bästa & lockande att vara ute i. Får väl ta upp det med R & barnen sen & se om det är något som passar sällskapet.

Av BeaTris - 3 maj 2008 07:36

         


Frukost: Cheerios & yoggi, smörgås med ost = 6 p

Mellis: Äpple = 0 p

Middag & kvällsmys: Hamburgare, pommes, godis, ostbågar = 14 P



Dagens p = 20

Totalt antal p = 14

Sparade p = 0

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards