Alla inlägg den 28 april 2008

Av BeaTris - 28 april 2008 08:35

Igår var det Efit, jag kom på det vid frukosten , tog ett par bilder fram till dansen.....sen glömde jag totalt bort det, kom på det innan vi gick & la oss. Så jag tror jag får ta Efit en annan dag, det blir en dag denna vecka, måste bara programmera hjärnan att minnas det också :)


Av BeaTris - 28 april 2008 08:25

Förre veckan fick jag paket med posten, en Butiksguide från VV. Jag hade bett Annalee att köpa en åt mig då den inte finns att få tag i på VV´s nätsida. Så idag tänkte jag börja hålla mig till points, åtminstone göra ett ordentligt försök. Jag släppte loss i helgen & då menar jag inte bara shopping utan även på mat & godsaker. Så om jag ska få ett minus på Fredag igen så måste jag nog sköta mig i veckan & med hjälp av Points så går det nog lättare, tror jag tänker efter en extra gång om jag tittar vad en viss sak "kostar". Jag tror det är 20 p jag ska hålla mig inom (under 80) har jag fel eller rätt?? Ni som vet får gärna svara. Sen hur många aktivitetspoint jag får för mina steg vet jag inte riktigt så hjälp mig gärna med det också. Men jag tänker nog hålla mig till mina 20 i första hand.

Av BeaTris - 28 april 2008 08:18

Frukost: The, 2 Finn crisp Fibre med skinka & paprika, 1 frp Drömyoggi = 5 p

Mellis: 1 äpple = 0 p

Lunch: Äggröra, köttbullar, rivna morötter, tomat = 7 p

Mellis: Skivad tomat med havssalt = 0 p

Middag: Grillad kycklingfilé & tomat/bönröra = 3,5 p

Mellis: 1 banan = 1 p


Uppätna: 16,5

Sparade: 3,5

Av BeaTris - 28 april 2008 07:00

Dom var så duktiga igår, alla dansande barn & ungdomar. Tyvärr blev det inga bra bilder, jag satt lite för långt ifrån. När showen var slut letade vi upp I & kramade om henne lite. Hon fick vara kvar eftersom det var en föreställning till R & jag åkte & handlade, det blev ett rejält inköp som han betalade, är jättetacksam även om det igår kändes lite jobbigt att låta honom stå för det jag behövde ha hem. Igår blev det tidigt i säng, redan runt 9 så I fick ligga i min säng & K låg på madrass på golvet, R sov hemma hos sig så det var lagom trångt. Nu är det frukostdags, I ska snart till skolan, K & jag får vara hemma & fixa lite, har tvättstugan & städning av både bur & lägenhet behövs.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards