Alla inlägg den 24 april 2008

Av BeaTris - 24 april 2008 20:47

Det blev en promenad i allafall, kändes rätt bra när jag väl kom ut. Det var lite småkallt i luften innan jag fick upp pulsen lite, då åkte tröjan av & efter en stund kavlade jag upp jeansen, måste ju börja grunda lite. Imorrn blir det räkmacka igen, sen ska jag se om jag ska åka in till City & leta upp ett par nya skor, jag måste verkligen ha ett par. R jobbar mitt på dagen & jag vet inte om jag har lust att åka in på eftermiddagen då allt folk ska Fredagshandla, dessutom är det ju lön för alla. Jag vet inte ens om R kommer hit ikväll, han sov hemma hos sig inatt & jobbade bara imorse, sen har han fixat hemma hos sig & nu ikväll skulle han till sin kusin & flyga helikopter igen.....modell alltså. Han hör väl av sig när han får tid, men jag går snart & lägger mig för natten. Trött fastän klockan bara är 9, det är fortfarande lite ljust ute så en liten stund till blir det.

Av BeaTris - 24 april 2008 13:29

Nu har jag konstigt nog fått mer kläder i garderoben, få se om jag kommer använda det eller om det blir hängandes.....som vanligt. Har även fått ihop tre kassar kläder som jag tänkt lägga ut på Tradera vartefter. Men det är ett par vinterjackor & så efter barnen & det känns lite svårsålt nu, får ta vår/sommarkläderna först. Nu är det bara I´s garderob kvar men jag vill att hon ska vara med & säga vad hon vill ha kvar & vad jag kan rensa bort. Om nu någon undrar varför jag gör det här idag i strålande sol så var det för att jag började känna sug efter lite plock igår kväll vid läggdags, lika bra att smida medans järnet är varmt & ta tag i det. Men nu ska jag nog ta en promenad, är inte så laddad men jag kanske blir när jag kommer ut.


Av BeaTris - 24 april 2008 07:46

Har börjat sova längre, vaknar mellan 7.30-8.00 nu istället för runt 6-7 tiden. Igår gick jag & la mig mitt i Grey´s, som jag bandade istället för att titta på det, ska se det till frukosten tänkte jag. Idag ska jag försöka få lite gjort, sortera tvätten från igår, organisera bland kläder så jag ska upp på vinden & hämta ner lite bortrensade kläder, kanske slänga ut lite mer på Tradera. Ska också ta ner sommarrelaterade leksaker & annat som ska finnas på en altan under sommartid. Så det kanske är bäst att sätta fart & inte sitta här.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards