Alla inlägg den 19 april 2008

Av BeaTris - 19 april 2008 14:25

Snart dags att gå hem till Exet med barnen, så dom får packa sitt & komma i säng skapligt för imorrn bär det ju av. Jag tror dom kommer få några bra dagar. När jag lämnat dom ska jag gå handla ett par saker, ska hitta på något lätt & gott att äta i min ensamhet ikväll. R kommer senare då han kör Viking idag. Kan vara skönt att få en kväll för mig själv. Så det gör mig inget alls, funderar på om jag ska se någon bra tjejfilm från DVD-hyllan, tyckte Tv-utbudet är sådär ikväll. Få se vad jag känner för senare.

Av BeaTris - 19 april 2008 10:03

Här har varit fullt hus inatt, J´s barn sov över här. Jag hade lovat I att dottern L skulle få sova över. Sen kom K & frågade så sött om sonen L fick sova över.....hur ska jag kunna säga Nej? Så flickorna sov i I´s rum & pojkarna på sofforna. Det gick hur bra som helst, så nu ska det väl börjas för K´s del också. Flickorna är ju lika gamla men mellan pojkarna är det 2½ år, L går i 2an. Ändå är dom nästintill lika långa, det skiljer ½ huvud. Häromdagen när jag kom hem till J då K var där så var L ute & trixade med sin skateboard. Brevid trixade en annan pojke. Den här pojken hade en ljus jacka & andra skor än min K hade på sig så jag såg inte att det var han förrens han pratade. Jag trodde först att det var en annan kompis till L & kände därför inte igen mitt eget barn :)

Av BeaTris - 19 april 2008 08:35

Det blev väldigt bra stegat igår, 15 233 steg så det kändes i benen på kvällen vill jag lova. När jag får min lön blir det inköp av ett par bra walkingskor, tror jag får ont för att dom jag har nu är så utslitna & nertrampade. Dom är så trasiga inne i hälen att jag nästan får skoskav. Så nya skor är ett måste.


Kvällen igår blev trevlig, gor mat & gott vin.....Tania. Drack dock bara något glas. Efter maten åkte chipspåsen fram, J hade med sig, men jag rörde dom inte, inte ett endaste. Jag har köpt en påse ostbågar, med det nya receptet. Ska se om dom är goda någon gång. Ska även testa Pop delight, har en sån påse med men jag vet att öppnar jag den så blir det svårare att låta bli att äta. Tänker vänta tills jag är riktigt sugen & vill ha något gott.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards