Alla inlägg den 14 april 2008

Av BeaTris - 14 april 2008 16:44

Jobbade några timmar på förmiddagen idag, R var hemma med barnen. Det var ju bara K som skulle varit hemma egentligen men I vaknade imorse & hade ont i magen & det tog en stund så kräktes hon.....igen. Senast förra veckan hade hon en natt av kräkningar & nu hoppas jag att kallelsen till VC snart kommer. Ringde VC förut men pga byte av datasystem så kunde hon inte hjälpa mig nämnvärt. Hon sa även att vi skulle återkomma om I blev sämre, frågan är om vi ska överdriva lite & få tid lite snabbare men jag ä'r väl lite för snäll för att göra så utan väntar snällt på min tur. Vi får börja lite försiktigt med att byta ut den rena mjölken till laktosfri för hennes del. Kanske mest hos S eftersom det är där hon dricker mycket mjölk. Förhoppningsvis kommer det räcka med byte av rena mjölkprodukter om det nu skulle visa sig vara det vi misstänker, att hon är lite överkänslig.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards