Alla inlägg den 13 april 2008

Av BeaTris - 13 april 2008 16:28

Veckans tema hos Tjejsnack handlar om Tro


* Tror du på en högre makt/gud? Vad?

Inte Gud själv såsom Bibeln framstår honom, utan kanske mer på Ödet


* Tror du på livet efter döden?

Inte i himmel eller helvete utan mer som något nytt


* Tror du på spöken/andar?

Ja kanske, själv är jag inte mottaglig, men har hört flera berätta om konstiga saker


* Tror du på reinkarnation?

Ja, men inte stenhårt men jag tror att vi på något sätt lever vidare som något nytt


* Tror du på mänskligheten?

Förstår inte riktigt frågan så jag avstår att svara

Av BeaTris - 13 april 2008 12:20

Är fortfarande hos mamma, har försökt hjälpa henne med lite lektioner i hur internet fungerar, frågan är om hon kommer klara sig utan min hjälp när jag åker hem sen. Men hon måste ju försöka lite själv & tids nog kan hon nog klara sig ganska bra.


Snart blir det lunch, potatismos & lax i ugn.....gott. Sen ska jag snart börja tänka på att åka hemåt. Härifrån & in till city/stationen är det en bit så vi tänkte gå, mamma ska ändå till simhallen. Så en promenad på 30-45 minuter kan det nog bli. Få se hur många steg jag har hemma & om jag behöver gå en sväng till senare.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards