Alla inlägg den 12 april 2008

Av BeaTris - 12 april 2008 20:57

Grått, grått & ännu mera grått har det varit idag. Snöblandat & regn mest hela dagen. Trots det har jag försökt komma ut & gå lite. Åkte hem till Mamma tidigare idag & nu har vi precis ätit lite ihopplockade godsaker såsom grönsaker, pastrami, ost, kräftstjärtar & lite annat. Har även godis men är inte så sugen så jag funderar på att stoppa undan påsen. Den här veckan ska jag försöka klara mig utan checklista & se om jag kan äta lagom utan att spåra ur. Jag skulle kunna gå lägga mig & somna på studs nu, tröttheten har kommit ifatt mig nu. Imorrn är det Söndag & barnen kommer tillbaka, känns som igår jag lämnade dom hos deras pappa. Den här veckan ska dom tillbaka dit redan på Lördag eftersom dom åker till Paris & Eurodisney nästa Söndag.

Av BeaTris - 12 april 2008 07:24

Vilken match det blev, HV71 vann ju i sudden & har nu fördel med två hemmamatcher, men jag tror LHC har bättre chans, det verkar vara ett starkare lag.


Mycket vin blev det igår, lite onykter när jag vandrade hemåt & det känns fortfarande lite. Jag har haft svårt att sova hela natten så jag gav upp att sova mer när klockan var halv 7. Ska äta lite frukost & sen ta en varm dusch. Ska även gå ut en sväng tror jag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards