Alla inlägg den 30 mars 2008

Av BeaTris - 30 mars 2008 15:27

En promenad till & jag har i allafall klarat målet för idag.....10 000 steg. Så jag funderar på att gå nu en sväng innan barnen kommer. Sen blir det ju bara bonussteg.


Har varit & handlat lite frukt, mejeri & annat som behövs när barnen ska vara här. Måste ju ha lite att föda dom med. Till middag hade jag tänk göra något jag såg hos en bloggvän igår & som lät gott, lätt & & fettlätt eller hur jag ska förklara. Nu fanns dock inte det viktigaste i affären.....peppar & cognac creme fraiche. Hon hade gjort med skinksnitzel men det kan man ju välja vilket kött man vill eller har hemma. Så istället blir det skinksnitzel i pepparsås, får väl slå på en skvätt rödvin ;)

Av BeaTris - 30 mars 2008 09:24

Har ätit frukost & idag fick jag min sill.....jag köpte mig en burk igår. Har dock inte haft något större sug sen i påskas då jag inte trodde jag var riktigt frisk.


Jag vaknade runt halv 7 & ställde då fram klockan till sin rätta tid eftersom jag inte gjorde det inatt. Måste bara ändra på telefon & video, resten är klart. Efter att jag dragit klart i värmen bestämde jag mig för att ta en promenad, det var riktigt skönt att komma ut i frisk luft & solsken.

Av BeaTris - 30 mars 2008 08:52

Frukost: 1 ägg, 3 sillbitar, lite kaviar, 1 grov rostad med ost & paprika, juice

Mellis: ---

Lunch: Lättfil jordgubb med torkad frukt & nötmix

Mellis: 1 ägg

Middag: Potatisklyftor, skinksnitzel i pepparsås, sallad

Ev Mellis: 1 Lakritspuck


Antal reggade steg: 12 115

Kommentarer om dagen: Nöjd med stegandet & hyffsat bra matintag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards