Alla inlägg den 29 mars 2008

Av BeaTris - 29 mars 2008 20:38

Inatt är det dags igen, ändra klockan, denna gång framåt. Så klockan 02.00 blir klockan 03.00 Jag är glad att jag inte ska jobba imorrn. För några år sen hade jag stora problem att komma ihåg åt vilket håll klockan skulle dras. Men så lärde pappas fru mig ett knep & sen dess är det lätt att komma ihåg.


Sommaren framför oss = klockan framåt

Sommaren bakom oss = klockan bakåt


Så inatt får det bli så här :)


 



Av BeaTris - 29 mars 2008 20:10

Har fastnat vid datorn, fast hemma hos J & hennes föräldrar. Hela hennes familj är här. Vi sitter vid varsin bärbar & surfar/spelar spel.....trevliga vi är va?


R jobbar, han sitter i bussen uppåt Södertälje. Han kör ersättningsbuss för tåg ikväll & lär inte vara hemma förrens inatt så han ska sova hos sig. Men han kommer väl imorron, han har lite & fixa med på datorn så ungarna kan spela spel.....bättre spel.


Har inte så många steg idag men ska ju traska hem senare så några till får jag väl ihop, om jag går hem innan 12 vill säga. Har varit dålig på att ta långa promenader & komma upp i målert 10 000 steg dom senaste dagarna. Men imorrn ska jag ge mig ut så jag får en skön morronpromenad.

Av BeaTris - 29 mars 2008 10:04

Idag är det 1 år sen L gick bort, sen han inte orkade längre utan valde att ta sitt liv. Sorgen är inte lika stor, men ibland dyker minnen upp & jag saknar att ha honom kvar bland mina vänner. Jag fick ju veta först senare att han inte fanns så idag ska jag tänka på hans Exfru & barnen. Jag får ibland lite dåligt samvete att jag inte besökt hans grav men någon dag ska det bli av. Har inte så jättetät kontakt med U, men vi vet båda att vi finns i varandras hjärta & tanke. Förhoppningsvis kommer det tillfälle i sommar & vi kan ses igen. L kommer alltid finnas i ett hörn av mitt hjärta.


Vila i frid Vännen

Av BeaTris - 29 mars 2008 08:18

Frukostdags, jag är hungrig. Låg kvar i sängen till strax efter halv 8 idag. Nu är vi uppe, R packar upp lite kartonger då det fortfarande är ganska flyttrörigt här men han har ju jobbat en hel del så det har fått bli ståendes.


Vet inte vad som händer idag, R ska jobba ikväll så då vill jag nog vara hemma hos mig. Har lite att fixa med innan barnen kommer imorron så det blir till att åka hem under dagen.

Nu.....frukost    

Av BeaTris - 29 mars 2008 08:03

Frukost: 2 Ica´s grova med äpple med ost/baconost & gurka, the

Mellis: ---

Lunch: Pommes, fläskfilé, sås & grönsaker

Mellis: ---

Middag: 1 liten port potatisgratäng, sallad

Ev Mellis: Kexchoklad, lite chips & bulle


Antal reggade steg: 6 909

Kommentarer om dagen: Tja, kunde varit bättre men även värre. Imorrn ska jag ha en bra dag, steg & matmässigt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards