Alla inlägg den 28 mars 2008

Av BeaTris - 28 mars 2008 21:29

Nu är jag hemma, har duschat & börjat varva ner, men är inte så supertrött än så jag sitter väl uppe ett tag till. Det blev en lugn kväll, h*n som jag jobbat med har varit på bra humör & hållit sig väldigt lugn.....skönt för oss båda + dom andra som jobbade & som bor på våningen.


Måste säga att efter bara en dag med min nya stegräknare så är jag supernöjd. Liten & syns knappt, den ryms i byxfickan, snygg look & inte så stor chans att nolla den. Varför köpte jag inte den från början.....snacka om dumsnål. Har bara en fråga till er andra som har den, speciellt som kör stegracet. Har visserligen frågat Camilla men kanske kan få fler svar. Jag har även fått aerobicssteg reggade, är dom reggade för sig eller ingår dom i dom andra stegen jag tagit??  

Av BeaTris - 28 mars 2008 14:19

Besökarna alltså.....dom blir bara fler & fler. För bara ett par veckor sen låg dagsantalet på omkring 100/dag. Nu har jag upp emot 300/dag. Är statistiken lite off eller stämmer detta verkligen? Blir lite fundersam på om jag skriver så mycket som intresserar andra?


Av BeaTris - 28 mars 2008 14:14

Om 1 timme & 45 minuter börjar mitt 4-timmarspass. Jag hoppas det blir lugnare idag, dvs mindre tjatigt. Innan jag går till jobbet ska jag gå en omväg, behöver ha något litet mellanmål runt 4 & jag funderar på att köpa några goda paranötter eller mandel med choklad från naturgodishyllan.....känns i allafall inte onyttigt även om det finns bättre alternativ. Sen blir det väl en fika/lite kvällsmat på jobbet & efter det ska jag försöka att inte äta mer ikväll även om det ätr Fredag.


Av BeaTris - 28 mars 2008 11:58

Varit hemma nu & stegräknaren hängde på dörren. Har nu matat in alla fakta & stoppat den i byxfickan. Känns redan som jag kommer trivas med den, så liten & smidig. Nu kanske R kan krama på mig utan att jag skriker akta stegräknaren :)


Hade fått mina deklarationspapper också, slipper kvarskatt igen utan får tillbaka närmare 1 000 Kr. det kommer kännas skönt i sommar. Jag såg fel först & tittade på siffran som stod över & hjärtat tog ett litet extraskutt.....29 000 tillbaka, det hade varit något att spendera, vart nästan rädd först innan jag såg att jag sett fel. Men jag är glad för det lilla.

Av BeaTris - 28 mars 2008 10:05

                                   



Veckan har rusat på & det är nästan helg igen. Visserligen ska både R & jag jobba idag/ikväll så det blir inget Fredagsmys som många andra har. Vi har ju obekväma arbetstider båda två & får vara beredda på att jobba när andra är lediga.

Har precis ätit frukost, det blev sent idag så jag behöver inget mellis innan lunch idag. Idag börjar jag inte förrens 16 så innan dess tänkte jag åka hem en sväng, hoppas på att stegräknaren kommit med posten idag. Det verkar som andra tycker den är bra så jag kommer nog inte ånga mig. Så idag får jag lägga ihop från två olika stegisar om den nu kommit vill säga.

Av BeaTris - 28 mars 2008 08:18

Frukost: Yoggi mini, 2 Ica´s grova med äpple

Mellis: ---

Lunch: Pastasallad med räkor, 1 grov minibaugette

Mellis: 2 hg naturgodis (fördelat innan & efter middag)

Middag: Spansk omelett med kyckling & tomater, tomatsallad

Ev Mellis: 1- 2 dl lantchips


Antal reggade steg: 9 100

Kommentarer om dagen: ---

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards