Alla inlägg den 27 mars 2008

Av BeaTris - 27 mars 2008 13:05

Nu har jag ätit vilket resulterade i att jag blev riktigt mätt. Det blev en kebabtallrik fast med kyckling & ris. Lite shoppa blev det också men bara paket, K fyller ju snart så jag försökte hitta något som passar & jag tror/hoppas på att det ska bli bra. Jag vill inte avslöja vad jag köpt förrens efter han blivit firad. Jag har ju I här på bloggen & det kan ju hända att hon läser mina inlägg. Inte för att jag tror hon skvallrar.....inte medvetet i allafall. Men det kan bli så att hon försäger sig eller blir retfull mot sin bror :)


Av BeaTris - 27 mars 2008 10:56

Nu ska jag gå ut en sväng, ska ner till centrum & kolla lite. Få se om jag shoppar loss något. Börjar jobba halv tre så jag har lite tid på mig. Måste även köpa med något att äta till lunch, det lutar åt något från den goda thairestaurangen en bit härifrån, dom har lite olika alternativ till lunch.

Av BeaTris - 27 mars 2008 10:51

Nu har jag gjort något jag funderat på några dagar.....beställt en ny stegräknare. Den jag har nu är väldigt känslig, den nollar sig för lätt, ibland räcker det med att böja sig ner. Den glider lätt av byxlinningen när jag drar ner dom vid toabesök. Kort sagt, det var inte den bästa jag köpte så nu har jag beställt en som tydligen många andra stegare har & som jag hoppas har ett bra omdöme. Det fick bli denna:



Av BeaTris - 27 mars 2008 10:22

Gjorde detta test som så många andra & det stämmer nog ganska bra att jag inte är någon större boknörd. Har du testat?

Av BeaTris - 27 mars 2008 07:41

Mitt godissug igår var inte att leka med & inte blev det lättare av att R satt & tryckte i sig små toblerone´s som han köpte på Ikea tidigare. Jag tog med chipsen hit till R men jag rörde dom inte & jag luktade bara på chokladen, igår var det svårt men idag känner jag mig stark. Även om jag äter godis ibland vill jag inte ge efter varenda gång suget sätter in. Jag ska försöka stå ut idag & imorrn, ska ju jobba två kvällar nu & sen köpa mig något gott på Lördag.....kanske :)



Av BeaTris - 27 mars 2008 07:38

Frukost: Yoggi mini, 1 grov fralla med baconost

Mellis: 3 naturella kex

Lunch: Kycklingkebab med ris

Mellis: ---

Middag: 2 skaldjurscrepés & rivna morötter

Ev Mellis: ---


Antal reggade steg: 8 461

Kommentarer om dagen:

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards