Alla inlägg den 25 mars 2008

Av BeaTris - 25 mars 2008 21:16

Snart ska jag krypa ner i R´s sköna säng, har precis duschat. Hans vatten tar tid på sig att bli varmt & när det blir varmt så blir det skållhett, men gud så skönt det är att duscha riktigt varmt.


Har jobbat 4 timmar & har två kvällar kvar, Torsdag 14.30-20-00 & Fredag 16.00-20.00 Jobb på samma avd som rersurs åt en boende som är i behov av en personal annars får dom andra två som jobbar ingen lugn & ro för att ta hand om dom andra.

Av BeaTris - 25 mars 2008 11:52

Jag hade tänkt vänta med att köpa mig nya byxor men idag gav jag efter. Jag har 3-4 par jeans som jag använder:

Par 1) Supertrasiga i skrevet, kan jag inte gå i. Ingen mening att laga dom mer

Par 2) Också trasiga men på innersidan av låret, ett stort hål som inte alls är skönt. Svåra att laga mer.

Par 3) Ganska sköna, men dragkedjan åker halvvägs ner ibland & då måste jag passa det hela tiden. Är dessutom vida & för långa vid fötterna.

Par 4) Det sista paret jag köpt mig & det gjorde jag till första dejten med R vilket är flera månader sen. Dessa börjar även bli stora & lite säckiga.


Det är dessa 4 par byxor jag använder flitigast & alla börjar bli stora då dom är i 44/46. jag har några par byxor som väntar i garderoben, men när vi åkte till R så hade jag på mig mina trasigaste dvs par 1 & kände att det var inte skönt. Så jag utnyttjade mitt Lindexkort & en 30% kupong. Det blev ett par jeans i blått & lite sliten look.....storlek 42 (!) kändes så skönt efter allt kämpande :)


Det blev även nya trosor & så en tröja för 49.50 till K, få se om han får den i paket när han fyller. I behöver också  nya tröjor & toppar men det går inte att köpa/beställa till henne längre, det blir inte bra, bättre att hon får vara med & välja själv det som känns skönt & som hon gillar. Det är ju ändå hon som ska ha det på sig. K tycker oftast om det jag köper åt honom, än så länge i allafall.

Av BeaTris - 25 mars 2008 09:05

Påsken är slut & detta betyder inget mer godis på några dagar, tror jag ätit lite för mycket för jag är inte ett dugg godissugen. Just nu myser vi med en riktigt god frukost. The, juice & nybakade frallor med goda pålägg & färska grönsaker på *mums*


Ikväll ska jag jobba mellan 16 & 20, R fick jobb & ska också iväg. Så jag följer med honom hem & sen sover jag där inatt. Skönt att kunna ta med datorn. Ska bara fixa över lite ny musik till Mp3spelaren från den stationära datorn så kan jag plugga in den i laptopen sen & lyssna. Imorrn blir det till att tvätta lite, dags att tömma tvättunnan & byta sängkläder.

Av BeaTris - 25 mars 2008 09:02

Frukost: The, juice, 1½ fralla med goda pålägg & färska grönsaker

Mellis: ---

Lunch: Köttfärspaj, avokado, mozzarellaost & körsbärstomater

Mellis: ---

Middag: Mannagrynspudding med saftsås, 1 wasa husman med skinka

Ev Mellis: 2 digestive oliv


Antal reggade steg: 6 873

Kommentarer om dagen: ---

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards