Alla inlägg den 24 mars 2008

Av BeaTris - 24 mars 2008 18:07

I fick följa med men hon har inte varit på toppenhumör. När hon kom hem till exet kräktes hon men hon blev nog lite illamående i bilen. Hon åt inte alls mycket, ett par köttbullar, en prinskorv & några gurkskivor. Ett par godisbitar & en liten bit av daimtårtan.


Vi har i allafall haft jättetrevligt.....vilken mysig stuga, byggd på 1700 talet trodde R, lågt i tak var det i allafall. God mat, köttbullar, omelett, ägghalvor & en jättegod röra med stenbitsrom, ägg & matjesill var en del av det som fanns på bordet. Vi köpte med oss daimtårta till kaffet. Är inte sådär äckligt mätt som i Lördags hos pappa utan börjar faktiskt känna mig hungrig. Få se vad det blir att äta.

Av BeaTris - 24 mars 2008 10:24

Nu är marken vit igen.....ännu mer snö har kommit under natten & det snöar fortfarande lite. Vi får ta det lugnt när vi åker sen. R är hemma hos sig & fixar lite, han ska även plocka upp sin bror. Förmodligen blir det bara K som hänger med oss. I hade spytt, förmodligen av för mycket ananas. Jag fattar inte varför det alltid händer där.....sätt stopp för ätandet, måste dom hetsäta? Det känns som det är det dom gör. Det är så typiskt, även om hon inte är magsjuk så kan ju magen känna lite orolig en dag eller två & hur kul är det då att sitta & äta påskbord? Jag tycker synd om henne, hon hade sett fram emot detta. Men nu får dom ju i allafall träffa K, man får vara glad för det lilla :)

Av BeaTris - 24 mars 2008 07:09

Ett litet, litet minus.....men ändå minus & det känns himla skönt att stå kvar omkring där med tanke på att det är Påsk. Måste ha hållit mig ganska bra inom ramarna för jag har svårt att tro att jag kommer väga mer senare i veckan när jag fortsätter med att äta som jag gjort senaste tiden. Det är bara att fortsätta kämpa :)

Av BeaTris - 24 mars 2008 07:07

Frukost: The, 2 skivor solklart (utan smör), 1 skiva pepparsalami, 1 skiva skinka, 2 Riesenkolor

Mellis: 2 dubbla smörgåsrån med marmelad & ost

Lunch: Påskbuffé

Mellis: 1 liten bit daimtårta + 2-3 godisbitar

Middag: Hamburgare med bröd & tillbehör

Ev Mellis: Påskgodis


Antal reggade steg: 2 324

Kommentarer om dagen:

Av BeaTris - 24 mars 2008 07:05

Startvikt 7/1: 86,4

Förra Veckan: 80,2

Veckans vikt: 80,1

Förändring: - 0,1

Totalt: - 6,3

      

Delmål 1: 80

Delmål 2: 77

Delmål 3: 75


Kvar till delmål: 0,1

Kvar till nästa stjärna: 2,7

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards