Alla inlägg den 16 mars 2008

Av BeaTris - 16 mars 2008 21:28

Börjar längta efter att krypa ner under täcket nu & bara mysa ner mig & sträcka ut kroppen. Ska bara borsta tänder & annat kvällsgöra så ska jag göra det. Imorron måste jag in till Af med närvarorapporten, hämta timrapporten som jag glömde på jobbet & upp till R´s lägenhet & kolla läget, lovade att ta undan post & så.  K har ju inget 5-års så han får göra mig sällskap.


Det är ju även vägdag imorron & när jag "fuskkollat" så har vågen legat på ungefär samma vikt som förra veckan, men jag hoppas verkligen den visar under 80 imorron, trots att det blir en dag mindre egentligen då jag vägde mig på Tisdagen.

Av BeaTris - 16 mars 2008 19:28

Barnen är här, det är ljud omkring mig igen, mer än tv & radio menar jag. Vi har pärlat lite & ätit kvällsmat. Nu sitter dom i soffan & jag ska gå in & göra dom sällskap. Tror båda är lite sugna på Singing Bee ikväll, men innan dess ska båda vara klara för sängen. Jag kör två maskiner tvätt, båda mina mjuka byxor som jag har när jag promenerar var lite smutsiga. Men det är snabbt avklarat & så blir det fler steg på köpet. Ju fler desto bättre känner jag :)


Av BeaTris - 16 mars 2008 15:15

Kände mig manad att gå ut & gå igen, för tredje gången idag, men denna gång lyste solen & det känns som vår. Tidigare tog jag ett varv i spåret, det var så skönt, lite skogsmiljö. Få se om det blir något mer idag, jag har just nu 12 710 steg registrerade så jag är ganska nöjd, dagen är ju inte slut än & det blir säkert lite spring här under kvällen när barnen kommit.


R längtar hem, han tycker fransmännen är puckon, vill inte prata engelska & spelar dumma. Blev så full i skratt, han är så go när han skriver att han längtar hem & efter mig. Jag längtar också men det är är ju bara att gilla läget, det blir nog värre för honom, att vara där han inte trivs just nu. Jag kommer ju ha barnen så tiden går nog lite fortare här.

Av BeaTris - 16 mars 2008 10:46

Känns segt idag, trots frukost & morronpromenad. Sov till 8 ungefär, kanske det som gör det, jag vaknar ju oftast mellan 6 & 7, trots att jag inte har alarm på. Det får snart bli en runda till så kanske jag piggnar till. Har lagt in ny musik i Mp3spelaren så jag ska ha lite nytt att digga till under promenaden :)


Av BeaTris - 16 mars 2008 08:20

Frukost: 1 glas apelsinjuice, 1 hjärtegott med viltost & skinka + tomat

Mellis: ---

Lunch: 1 vv wienerkorv, cous-cous & grönsaker

Mellis: Cappucino, 2 dubbla smörgåsrån med viltost

Middag: Havregrynsgröt med färska blåbär, 3 grova crisp med ost

Ev Mellis: ---


Antal reggade steg: 14 252

Kommentarer om dagen: ---

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards