Alla inlägg den 14 mars 2008

Av BeaTris - 14 mars 2008 23:12

                                    


                                          

Av BeaTris - 14 mars 2008 22:36

Nu är jag hemma igen, jag smet förbi en komps på vägen från tåget för att hämta en beställning med Oriflame saker. Fick en kopp the & en pratstund. Eftermiddagen & kvällen har bara rusat förbi.....när jag väl kom till jobbet alltså, innan var det ju bra segt.


Jag hade även fått sms från R runt 19, då hade dom precis åkt av färgan i Tyskland så nu är bussen på väg till Frankrike, dom räknade med att vara framme vid 15 imorron Lördag. Får hoppas det går bra att köra för dom båda.


Imorrn vet jag inte vad som händer, ska i allafall städa av här lite innan barnen kommer på Söndag men det ska nog hinnas med. Kanske åker in till storstan & möter upp mamma en stund, har ju inte hämtat mina pulsvärmare hon haft färdigstickade ett tag nu. Det lär nog bli en eller två promenader också, så jag passerar mina 10 000 steg. Idag blev det 17 221. Så nu är mina ben trötta, ska försöka varva ner & komma i säng snart men det brukar vara svårt att koppla av på kvällen efter ett jobbpass.

Av BeaTris - 14 mars 2008 13:21

Det finns en negativ sak med att jobba kväll.....väntan på att klockan ska bli dags att åka in. Sen är det ju bara att köra på, det är nästan skönare att jobb kväll. Med det är dom här timmarna innan jag ska åka som känns motiga, just nu har jag nästan den där känslan av ensamhet jag hade om helgerna innan jag träffade R. Men den kanske beror på att jag vet att han inte kommer & kramar om mig på ett tag. Får bara barnen komma så ska nog veckan gå hyffsat snabbt, jag längtar efter dom också nu.

Jag kommer inte att få datorn förrens nästa vecka, det ska skickas in en bekräftelse på abonnemanget först men det lägger jag på idag så borde datorn komma framåt mitten av nästa vecka.....men jag längtar efter den också, men tids nog hinner jag knappra på den.

Av BeaTris - 14 mars 2008 11:58

Kände för att påskpynta bloggen lite :)

Av BeaTris - 14 mars 2008 08:15

Här är vi (läs jag) tidiga, jag har tagit en kort promenad på 25 minuter, vilket vr ca 3500 steg. Nu ska jag hoppa in i duschen & sen gå fika med en kompis, Fredag innebär ju räkmacka & nu är det ett par tre veckor sen jag var med sist.

Av BeaTris - 14 mars 2008 07:22

Frukost: Kaffe, räkmacka + en liten kokosruta

Mellis: ---

Lunch: Fiskburgare med bröd & tillbehör

Mellis: 1 delikatessknäcke med mjukost

Middag: Potatisgratäng & sallad

Ev Mellis: 2 vetecrisp med viltost


Antal reggade steg: 17 221

Kommentarer om dagen: Ganska ok måste jag säga, var lite småhungrig när jag kom hem så det blev lite sent. Men inget godis eller annat onyttigt utöver fikabiten imorse. Visst äkta potatisgratäng men ingen vrålstor portion så jag hoppas inte det ska påverka.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards