Alla inlägg den 10 mars 2008

Av BeaTris - 10 mars 2008 20:09

Fick en utmaning av Angel som jag antar :)



Väder utanför ditt fönster: Uppehåll

Lyssnar på just nu: Tv-programmet Mythbusters på Discovery (R som tittar)

I går gick du och la dig: Runt 22 kanske

Idag vaknade du : Första gången 04.50, sen slumrade jag till & från

Vad har du på dig: Mörka jeans, rött linne, vit & grå huvjacka

Senaste som ringde dig: Älsklingen

Som du ringde: Älsklingen (missade hans samtal så jag fick ringa upp)

Senaste som skickade dig sms: Tjejkompisen J

Senaste som du skickade till: Samma som ovan

Senaste vän du addade på Facebook: Är inte med där

Som addade dig: ***

Senaste person som mailade dig: Tjejkompisen K

Sista hemsida du besökte/läste: Blogga Gratis

Ska/har gjort/göra idag: Tagit det lugnt, handlat & tagit en kortare promenad, varit hemma en sväng

Bra eller dålig dag idag: Dåligt: Att magen var i uppror i morse Bra: Att jag ändå kunnat äta något sånär vettigt



Och till de jag skickar vidare denna utmaning är:

Åsa

E-K

Jecca

Av BeaTris - 10 mars 2008 12:45

Nu vill jag ha hjälp, i detta inlägg tänker jag slänga in lite förslag till lunch & middagar till kommande dagar. Kom med tips & ideér så jag kan få inspiration & motivation.

Har tänkt testa detta:


* Kycklingpaket ---> Inspiration från Annalee

* Spenat & Skinkpasta ---> Inspiration från Camilla & Annale

Av BeaTris - 10 mars 2008 11:26

Magen är bättre men känns lite orolig emellanåt. Nu har jag i allafall fått i mig lite att äta. Hittade nyponsoppa på pulver i Älsklingens skåp som jag gjorde i ordning. Jag ska ta en dusch & så försöka gå ut en sväng, måste förbi djuraffären & köpa hö & foder till grisarna där hemma.  Hoppas det ska gå bra, ska vänta & se hur magen känns efter nyponsoppan.

Av BeaTris - 10 mars 2008 10:09

Frukost: The, 2 naturella kex utan något på

Mellis: Varm nyponsoppa, ½ Aktiv råg med ost

Lunch: Bakad potatis med skagenröra

Mellis: 2 osötade fullkornsskorpor med baconost (18%) 1 avokado

Middag: Soppa & smörgås

Ev Mellis: ---


Antal reggade steg: 8 142

Kommentarer om dagen: Började ju sådär, men nu känns det bättre, har ätit vettigt & kunnat ta en kortare promenad. Imorrn blir det vägning, håller tummarna för ett -

Av BeaTris - 10 mars 2008 08:46

* Känsliga läsare varnas*


Vet inte vad det är idag men magen är i uppror, sen femtiden har jag suttit på toan 6-7 gånger om inte mer, har tappat räkningen. Om det beror på maten igår eller något annat vet jag inte, det kanske blev för mycket med friterat igår & det är inte magen van vid. Känner ett lätt illamående men jag hoppas det håller sig till bakvägen. Är inte ett dugg hungrig just nu, men hade planerat en promenad här omkring nu när R jobbar men får ställa in den tills det känns bättre. Kan ju hålla tummarna att denna ursköljning drar med sig lite viktnedgång tills imorron ;)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards