Alla inlägg den 7 mars 2008

Av BeaTris - 7 mars 2008 19:24

Det var gott med mat & dom chokladbitarna som slank ner efteråt utan att jag hann blinka, men dom var jag värd & nu känner jag mig nöjd. Det blir bara K & jag hemma ikväll, I sover borta en natt till & det kanske är lika bra, vi kommer vara trötta ikväll & vill sova tidigt. Inte så kul för henne som kanske vill sitta uppe en stund ikväll.


Jag känner mig nöjd med dagens stegande så nu har jag nollat stegräknaren & skrivit in dagens resultat här & på Promenix. Det skulle inte förvåna mig om jag kommer ha krypningar i benen inatt. Men det får jag väl försöka stå ut med.



Av BeaTris - 7 mars 2008 17:59

Äntligen hemma, från att jag slutade tills vi var innanför dörren tog det 90 (!) minuter. Det är ju inte klokt egentligen, men samtidigt tar jag en pratstund med personalen & stressar inte på lika mycket som på morronen.


Ska bli väldigt interessant att se vad stegisen slutar på. För tillfället har jag gått  27 409 steg. Ganska bra jobbat va? Det känns i benen kan jag säga. Den avd jag varit på idag är en ganska rörig avd, det är många boende & många larm. Så det blir inte mycket stillasittande. Våran frukost fick vi i oss runt 10.30 Inte ens då kunde vi slappna av eftersom det stod städ på schemat, 4-5 stycken på 3 personal.....den 4e var tvungen att åka iväg med en boende. 


Nu måste jag ställa mig & göra mat, innan jag stelnar till allt för mycket. Ha en trevlig Fredagkväll om jag inte skriver mer ikväll.  

Av BeaTris - 7 mars 2008 05:41

Då var jag uppe, har tagit en varm dusch för att vakna till men ärligt talat så känns det segt. Inte för att behöva jobba, det går bra så fort jag är på plats. Men jag lider över att behöva dra upp K så här dags för att knata en promenad på minst 20 minuter. Men så är det ju, jag har valt att jobba med människor & då får man ta smällarna med tider som kanske inte alltid är dom bästa. Jag måste försöka få liv i min son nu så vi kommer iväg, utan att behöva stressa järnet. 

Av BeaTris - 7 mars 2008 05:39

Frukost: 1 Äpple, 1 God morgon shot

Mellis: Kaffe, 2 GI-ruta med ost, skinka & grönsaker, 1 ägg, lite kaviar & 3 sillbitar.

Lunch: Salladsbuffé

Mellis: 1 bit blåbärskrans, kaffe

Middag: 2 hamburgare med grovt bröd & tillbehör

Ev Mellis: Lite godis

 

Antal reggade steg: 27 719

Kommentarer om dagen: Fick byta plats på frukost & mellis igen pga jobbet därav ganska mycket just då.....hungrig ;)

Har stegat på ordentligt, lär ha krypningar i benen inatt *s* 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards