Alla inlägg den 6 mars 2008

Av BeaTris - 6 mars 2008 17:58

Nu får det duga, det är inte så kinkigt, jag får göra bättre ifrån mig i helgen.....kanske :)

Jag har även städat hos marsvinen så jag ska slippa det imorrn. Nu sitter K & väntar på Bolibompa & äter lite fil & smörgås. Jag åt lite större mellis så jag hoppar över middag & tar ett mellanmål sen. Ska ju upp tidigt imorrn & då hinner jag inte äta någon större frukost utan tar bara något lätt på tåget & så får det bli lite mer vid frukostrasten runt 10 tiden på jobbet. Efter det är jag oftast inte så hungrig vid lunch, då blir det kanske bara en tallrik sallad för 20 Kr, det brukar finnas lite att välja på. Men vem vet, det kanske serveras något gott till lunch där. När vi kommer hem imorrn är klockan redan middagsdags så då blir det till att steka hamburgare, det går ju hyffsat snabbt.

Av BeaTris - 6 mars 2008 12:03

Trodde inte detta i morse men nu är det ett faktum.....strålande väder idag också. Solen har lyckats tränga undan det tjocka gråa regntunga täcket som täckte himlen imorse. Nu lyser solen från en blå himmel & när det inte blåser för mycket är det riktigt skönt.


Ska fixa lite lunch till K & mig nu, sen måste jag ta tag i disk, tvättvikning, dammsugning & sortering av ny tvätt till tvättiden Kl 15. Imorrn ska jag jobba heldag.....7.15-16.15 så då lär jag inte hinna med något mer än matlagning när jag kommer hem.  

Av BeaTris - 6 mars 2008 11:54

Vi kom iväg på en promenad till affären, det var skönt. Tyvärr hände det dock en liten olycka  innan vi skulle gå. Jag hämtade ut en jacka från klädkammaren & när jag stängde gick det trögt. Utan att kolla, tryckte jag lite hårdare.....tills jag får se att K som tjurat ihop lite har satt in sitt finger emellan.


Ohhhh stackarn vad ont det måste gjort, trots att han hade en termovante på sig. Det tog en stund att trösta honom & han var inte glad på mig när vi gick, vet inte hur många gånger jag fick säga förlåt. Det fick bli en kombinerad Förlåt/Muta/Tidig present bil för att han skulle smälta. Den kostade bara 50 Kr & var ganska stor så det var han värd. Jag får skämma bort I en annan gång.


Av BeaTris - 6 mars 2008 07:19

Hade inte mycket att skriva om igår, många dagar är sig lika. Idag är solen bakom moln & det regnar, men hellre regn än snö & kallt. Det kom nämligen lite snö igår. Men nu är den borta, får hoppas våren fortsätter göra framsteg.


Jag hade lite problem med att komma in på Promenix igår kväll. Nu har jag i allafall lagt in gårdagens steg.....15 850 stycken. Det blir en del när jag hämtar & lämnar K på 5-års. Idag kan det bli svårare, K är ledig. Men vi ska följa I en bit & så kanske det blir en promenad ner till köpcentrat & Gity Gross. 


                                     

Av BeaTris - 6 mars 2008 07:16

Frukost: 1 GI-ruta med viltost, äpplejuice

Mellis: 1 Äpple

Lunch: Bönor, majs, tomat, gurka, keso light, 1 Finn Crisp Fibre

Mellis: Smörgåsfika med barnen

Middag: 1port varma koppen, 2 grova crisp med skinka

Ev Mellis: The


Antal reggade steg: 11 574

Kommentarer om dagen: ---

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards