Alla inlägg den 4 mars 2008

Av BeaTris - 4 mars 2008 20:27

Jag tror inte jag förstört något idag med en fika. Jag åten tunn skiva delikatesslängd, ett par småkakor & en liten bit tårta. I den hade hon lagt konserverade päron med lite grädde på ett lager & så var det ganska tunt med grädde uppepå, dessutom 27%-ig. När det gäller stegen blev det inte lika mycket som igår men en bra bit över 10 000 så jag är nöjd med det.


K & jag gick till J efter 5-års, R åkte till garaget en stund men kom sen & fikade. När vi väl begav oss hemåt så tog han I`s saker i bilen & jag gick medan ungarna cyklade. I har ganska ont i armen, dom har fått stelkrampsspruta i skolan idag. Hon fick en värktablett nu vid läggdags, hoppas den hjälper henne slappna av lite. K sover på madrass i hennes rum igen. Hoppas på att han försöker sova i sin säng imorron, bättre att han somnar än ligger & knölar inne hos sig i ett par timmar.

Av BeaTris - 4 mars 2008 10:29

Det blev inte många steg innan promenaden till 5-års imorse, mjukisbyxorna satt för löst i linningen så stegräknaren hängde neråt & reggade kanske 1 steg på 10 gångna *s*

Nu sitter den bättre & jag har en bit kvar till 10 000 men det ska nog gå. Solen skiner idag med så jag tänket ta benen & hämta K sen, trots att R är här, han stod & diskade när jag kom hem efter promenadrundan :)

Ska ta en omväg till skolan & så blir det vägen hem & sen blir det promenad till J eller om vi går direkt dit.....time will tell. Är bjuden på tårta hos J, kan ju unna mig en liten bit. Men innan dess är det dusch & lunch som ska hinnas med.

Av BeaTris - 4 mars 2008 06:50

Idag fyller en tjejkompis till mig år. Se om det blir tårta där senare ;)

Grattis kompis, hoppas du får en bra dag.

Av BeaTris - 4 mars 2008 06:30

Frukost: Nutrilett

Mellis: 2 vetecrisp med ost

Lunch: Pasta & minivårrullar

Mellis: Fika

Middag: Nutrilett

Ev Mellis: ---


Antal reggade steg: 14 121

Kommentarer om dagen: Hyffsat, svårt när det vankas fika hos en kompis :) Men jag tog det jag ville ha & bara en liten bit tårta. (27%-ig grädde) Kompenserade med nutrilett som middag men lite senare.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards