Alla inlägg den 29 februari 2008

Av BeaTris - 29 februari 2008 16:46

Blir lite smått snurrigt det här, att skriva medans bussen far fram i 90 Km. Vi är på väg hem, så jag passar på att låna den lilla bärbara. Vi har bara åkt runt med bussen, har iallafall sett lite, bl.a Liseberg & Göteborgsoperan utifrån. Hade vi stannat & gått omkring så skulle det bli lite sent & R ska köra till Gekås imorrn, men den här gången stannar jag hemma. Ska roa mig med att tvätta & städa lite.


När vi kommer till garaget tänkte jag gå & lämna mina timrapporter på jobbet, kan ju passa på att få lite fler steg medans R städar det lilla som behövs. Kanske kan passa på att spana in hur det blev i lägenheten med tapeterna jag hjälpte till att välja. Nu har jag också fått nyckel till hans lägenhet, det har jag inte behövt ha innan, men det kan ju vara bra att ha nu :)

Av BeaTris - 29 februari 2008 08:08

Nu har jag tagit en morronpromenad, tidigt blev det. Stegräknaren visar just nu 6416 steg så jag borde komma upp en bit över 10 000 idag också. R är just nu & lämnar nycklarna, men kommer snart tillbaka. Han har en körning till Göteborg idag, 15 personer som ska med Stena Line. Det betyder att det finns gott om plats kvar så jag tror det kommer luta åt att jag följer med. Kan ju vara trevligt att se något annat för en gångs skull.


Av BeaTris - 29 februari 2008 06:16

Frukost: The, 1 Hjärtegott med PH light, hamburgekött & grönsaker

Mellis: 1 Äpple

Lunch: Fullkornspaj med köttfärs, pizzasallad

Mellis: Müslibar, Marabou´s mjölkchoklad med bubblor

Middag: Varm smörgåstårta

Ev Mellis: ---



Antal reggade steg: 11 491

Kommentarer om dagen: Ganska okej med stegandet, lite lagom bra med maten, det går ju att göra bättre val. Men i det stora hela var det en bra dag. imorrn är det mätdags. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards