Alla inlägg den 27 februari 2008

Av BeaTris - 27 februari 2008 15:23

Fortfarande lite segt men är i allafall på benen. Har hjälp R att städa i köket medans han & hans pappa lastade ett släp med möbler & kartonger. Visserligen, ska han inte börja flytta in förrens efter 13 imorrn men nu ligger han steget före. Nycklarna ska han hämta om en stund, det som gör att han inte får komma in nu är att det har ju målats & färgen måste torka först.


Eftersom jag inte visste hur & när jag ska få tillgång till mat & mellis idag packade jag ner Nutrilett & müslibar´s i min nya handväska & tog med mig. Vi stannade dock på Ica, där jag köpte en drickyogurth & en bit bröd samt en banan, men den har jag kvar. Nu är vi hemma & när R åker om en stund ska jag diska upp lite & sen börja med maten. det känns som det kommer bli en bra dag i matväg, igår kändes det som jag slarvade. Men när saknaden av energi är som den är ibland blir det lite galet, bara att ta nya tag igen.

Av BeaTris - 27 februari 2008 07:02

Frukost: Nutrilett

Mellis: 1 Wasa sport med ost (28%)

Lunch: 1 vv´s drickyogurth, bröd utan något på

Mellis: Müslibar

Middag: Fullkornspasta, skinksås (skinksnitze, wokgrönsaker, mellangrädde & lättmjölk) & sallad

Ev Mellis: ---



Antal reggade steg: 3466

Kommentarer om dagen: Inte så många steg men har inte promenerat utan bara gått småsträckor.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards