Alla inlägg den 26 februari 2008

Av BeaTris - 26 februari 2008 20:33

Jodå jag lever men är inte så motiverad till mycket mer än att fokusera på mig själv. Nu sitter vi i soffan Älsklingen & jag med varsin bärbar.....han har ju två så jag har fått låna en av dom för stunden. 


Jag har bara tagit det lugnt idag, R var iväg & packade & skruvade ner lite möbler hos sig tidigare. När han kom tillbaka köpte vi mat igen, Jag valde kebabsallad men det kändes väl inte så nyttigt eftersom det var dressing på den istället för vid sidan om.


Har varit i två omgångar & hämtat paket på macken. Första gången tog vi bilen på väg till pizzerian. Då var det böcker & kläder. Andra gången tog vi en promenad, då var det min nya kamera som kommit. Har köpt en ny digital kamera, den jag hade började kännas klunpig & gammal. Den kan I låna & träna lite med tänkte jag.  

Av BeaTris - 26 februari 2008 07:40

Frukost: The, 1 Hjärtegott med ost.

Mellis: 1 Apelsin + lite sockerfria godisbitar

Lunch: Kebabsallad

Mellis: ---

Middag: Rester från lunchen

Ev Mellis: Kexchoklad med mörk choklad, lättmjölk


Antal reggade steg: ---  

Kommentarer om dagen: Har väl varit en halvbra dag, tog en liten promenad men hade otur & nollade stegräknaren innan jag hann kolla :(

Blev sugen på kexchoklad & valde med mörk choklad. Nu hoppas jag förkylningen snart ger med sig, lite lättare att ha motivation. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards