Alla inlägg den 24 februari 2008

Av BeaTris - 24 februari 2008 17:42

Besvikelsen över vägningen imorse har lagt sig, inget att haka upp sig. Imorrn är en ny dag, en ny vecka & jag är redo att ta nya tag imorron. Nu försöker jag göra det bästa av dagen som är kvar & laddar mentalt.


Har ju haft barnen sen förra Lördagen, nu är det tyst & tomt igen. Det blir skönt att få ladda upp & kunna ta promenader som jag vill igen även om längtan efter dom kommer komma krypandes snart igen.


När det gäller skärmen så har den inte svartnat ner totalt som den gjorde imorse, men det är nog snart dags att byta ut den.....mot en plattskärm. Den här är klumpig som få :)

Nu har jag också fått lite hjälp att justera vissa inställningar så ljuset är ett helt annat & många av dom bakgrunder blogga har, har nu fått ett helt annat utseende. Tidigare var många bara svarta på min skärm. Tänk vilken skillnad lite inställningar kan göra & att det kanske är så att det jag ser på Min sida kanske ser helt annorlunda ut hos Dig.

Av BeaTris - 24 februari 2008 09:45

Jag vet inte vad som hänt, om vågen fått spelet eller om jag vekligen väger det den visar.....vilket är några hekto upp. Förmodligen har slarvet dessa dagar satt spår eller så har jag lite mer vatten i kroppen pga förkylningen & av det jag druckit under natten. Känns i vilket fall som helst tråkigt, så jag låter allt vara idag & tar nya tag imorron igen.....förhoppningsvis. Ska i allafall försöka orka med lite lättare promenader. Måste avsluta detta inlägg, min skärm är inte Ok, den slocknar när som helst.....måste skaffa ny :( 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards