Alla inlägg den 15 februari 2008

Av BeaTris - 15 februari 2008 20:46

Planen saboterades, jag bara väntade på att klockan skulle bli fyra så jag kunde byta om till bättre promenadkläder & ge mig iväg. Men så ringde mobilen, då hade en personal blivit akut sjuk & dom behövde en timvikarie. Hann inte ens reflektera över att tacka nej förrens jag var på språng. Jag skulle jobbat till 21 egentligen men C var där & jobbade så hon bytte med mig, så jag slutade Kl 20 istället.....helt ok för mig. Det blev en del steg på jobbet på dom korta timmarna.


Har pratat med Älsklingen, han är på väg till garaget & ska städa buss nu. Jag hade i tanken att han kunde plocka upp mig här & jag följde med honom istället men så insåg jag att jag har lite jag ska göra imorrn bitti så det är bättre att jag sover hemma, vi ses ju imorron i vilket fall som helst. Jag kommer med all säkerhet gå lägga mig innan han är klar ändå.

Av BeaTris - 15 februari 2008 14:29

Sen lunch idag men nu har jag ätit. Vi har suttit ett litet tjejgäng hos en av oss & chattrat lite & druckit kaffe av färskmalda bönor. Vi tog också en liten sväng, men solen skiner så härligt idag.....men det är kallt. Jag ska se Törnfåglarna vid tre tiden sen tror jag faktiskt jag ska gå samma runda om häromdagen fast omvänt. R jobbar ändå sent & kommer att åka hem till sig ikväll, han hade ost, bröd & lite annat han ville ta hit så han kommer imorrn bitti istället. Ska bli kul att träffa hans familj imorrn, ser fram emot bowling med barnen. Jag är ju urkass men huvudsaken är väl att ha kul?


Av BeaTris - 15 februari 2008 14:19

 


Dessa fina fick jag igår :)

Av BeaTris - 15 februari 2008 08:57

Positivt överraskad över dagens minus med tanke på att jag slarvade lite igår. Visst jag åt kanske inte för mycket under hela dagen men jag kunde ju inte låta bli frostingen som blev över, till slut slog jag ut den. På kvällen blev det två muffin´s. Inte så stora så det gjorde väl inte så stor skillnad.


Jag fick en jättefin tulpanbukett av min Älskling igår, bild kommer senare. Han sa lite besviket att rosorna var slut. Men i mina ögon är tulpaner mycket finare så jag blev bara glad. Nu ska han strax åka & jobba, blir borta hela dagen igen.


Snart blir det räkmacka, har inte ätit någon frukost än så det får bli frukost/mellanmål sammanslaget idag. resten av dagen har jag inte planerat än, ska försöka ta en promenad men det är kallare idag & det känns i kroppen, jag känner mig lite seg & svårstartad. Men det är bara att göra det bästa av dagen.

Av BeaTris - 15 februari 2008 08:29

Dagens vikt: 81,0

Förändring: - 0,3

Totalt sen 7/1: - 5,4


Delmål 1: 80 Kg

Kvar: 1,0 Kg

Måldatum: 24/2


Frukost: The, räkmacka, snickerskaka

Mellanmål: ---

Lunch: 2 VV´s wienerkorv med bröd, hackad gurka, ketchup, senap

Mellanmål: ---

Middag: 2 Crepés med skaldjursröra, morötter, gurka

Mellanmål: The, 1 skiva familjegrova med leverpastej & smörgåsgurka


Steg: 11 795

Motion:

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards