Alla inlägg den 14 februari 2008

Av BeaTris - 14 februari 2008 13:05

Jag har bakat, det blev chokladmuffins i hjärteformen. Jag gjorde bara på en halv sats eftersom jag bara hade ett ägg. Hade även i några bitar mörk choklad med apelsinsmak. Under tiden dom svalnade tog jag en promenad & ämnade Alla Hjärtans Dag godis till barnen. Fortsatte sen runt vanliga rundan. Träffade K vid dagis & fick kramas lite med honom. Väl hemkommen så bredde jag på frosting på muffinsarna & nu har jag bjudit över Älsklingen på fika framåt eftermiddagen. Jag tänker ta en, tror dom kommer vara ganska söta. Men det är bara AHD en gång om året & då får man äta hjärtan.

Av BeaTris - 14 februari 2008 08:47

Såg igår att jag räknade fel när jag räknade ut dag för nytt måldatum. Jag skrev Söndag & den 25, men det är ju på Måndagen. Jag ändrar nu till den 24, för det var Söndagen jag hade i tanke men det blev fel datum. Så nu är det som gäller, det ska jag klara.


Av BeaTris - 14 februari 2008 08:34

Jag brukar roa mig med att läsa inläggen som ligger under För ett år sen

(---->)

Vilken skillnad det är i känslor, hur jag kände & mådde förra året på denna dag. Även om vi (R & jag alltså) inte kommer fira på något hejdundrande vis så har jag någon som bara bryr sig om mig (& barnen såklart) som verkligen älskar mig. Det är slut på misslyckade personer som bara är ute efter sex, som bara leker & trampar på ens känlor. Jag saknar det inte ett dugg, jag har hittat hem.


Av BeaTris - 14 februari 2008 08:26

      Önskar Alla läsare en riktigt fin dag                      






                    

Av BeaTris - 14 februari 2008 08:10

Dagens vikt: 81,3

Förändring: + / - 0

Totalt sen 7/1: - 5,1




Delmål 1: 80 Kg

Kvar: 1,3 Kg

Måldatum: 24/2


Frukost: The, Juice, 2 st vetecrisp med kokt medvurst (7%) & gurka, 1 kiwi

Mellanmål: ---

Lunch: 2 varma mackor med Philadelphia light, tomat & lök, gurka, tomat & avokado

Mellanmål: ---

Middag: Cous-Cous med paprika, lök, majs & lite fläskfilé

Mellanmål: The & Hjärtemuffins


Steg: ---

Motion: Promenad 60 minuter

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards