Alla inlägg den 2 februari 2008

Av BeaTris - 2 februari 2008 21:39

Tidigare i veckan skrev jag ju om att min månadsstatistik gjorde ett jättehopp & visade helt plötsligt över 2000 besökare. Nu visar den 1532 & det känns ju mer realistiskt om jag jämför med December månad då det var ca 1400 besökare.

Av BeaTris - 2 februari 2008 21:31

R har gått & lagt sig, han ska jobba 04.00 inatt så han behöver sova några timmar. Jag har fått ställa min mobil också, även om han oftast vaknar innan hans mobil ringer eller studsar upp på en gång så vill han ha det om en äkerhet.....han får ju under inga omständigheter försova sig, då kör det ihop sig totalt, speciellt när det handlar om Vikingturen han kör imorron bitti.

Av BeaTris - 2 februari 2008 21:22

Det fick bli popcorn & två bitar mörk choklad. Skulle säkert kunna äta massor med gott men jag får dra åt tyglarna, jag vill ju lyckas med detta på egen hand. Det som som minsta överskridelse kommer leda till viktuppgång. Även om det inte är så farligt att göra det någon gång ibland så vill jag inte falla i den fällan än, jag väger över 80 kg & jag vill ner under så snart som möjligt. Då kanske det är lättare att sluta vara så hård mot mig själv. Det är en jobbig balansgång som jag går på. Det är alltid lättare att stötta & peppa andra.



Av BeaTris - 2 februari 2008 18:29

Lampa & hylla är på plats.....tack Älskling :)

Bara hyllan kvar i K´s rum men det hinns med det också. Vi har precis ätit mat & ska se Volcano Kl 19.00, tror det var på 3:an den gick. Den är rätt Ok, finns inte så mycket annat att glo på. Jag funderar på om jag ska ha något att mumsa på, popcorn, fruktsallad, sorbet eller något annat. Nu är jag ju ganska mätt så det får nog dröja en timme i så fall.


Annars har det varit lite snökaos ute, blåst & snöat rejält, en liten släng av Tuva kanske? När vi åkte & handlade så var det bra halt ute, en slank vi hit & en slank vi dit typ ;)

Har handlat på mig frukt, grönsaker, mjölk & yogurth. Ett paket havrefras blev det också, behöver ha lite variation på frukost så nu finns det lite att välja på.....för både mig & barnen, skönt med Söndag imorrn så jag får hem dom igen.

Av BeaTris - 2 februari 2008 11:48

Det blev bättre än väntat i I´s rum, bara hoppas hon tycker det också & att hon vill ha det så nu. Blev mer lekyta känns det som. Har nu bestämt att hon får ta en hylla, ska be R sätta upp den vid skrivbordet så kan hon ha lite småsaker där, hon har så mycket småpryttlar & jag tycker det är viktigt att hon får plats att sitta & göra läxor & pyssla med sitt. Hon kommer behöva en skrivbordslampa med det finns ju lite mindre på Ikea så det löser sig. Nu kommer hon ju ha sänglampa precis vid fönstret så den lampan fick flytta in till den lilla byrån hon har, där har hon nu sin lilla bärbara stereo. Det kommer nog lysa fint ikväll.

Av BeaTris - 2 februari 2008 08:27

Lördag & jag vaknar klockn 7.....jippiii. Vaknade av jag pratade i sömnen, mumlade något om "den passar inte". Just då kom R tillbaka från toaletten & undrade vad jag snackade om. Jag tror jag drömde något om två olika Cdställ i en hylla & det ena passade inte. Sen var jag pigg, ja nästan i allafall. Vi har legat & dragit oss till 8 innan vi gick upp.


Det verkar inte bli jobb idag, så jag funderar på att möblera om I´s rum.( R ska ändå fixa med bilen idag) Hon vill ha sängen vid fönstret, jag är lite emot det men funderar på att ge efter. Hennes rum är svårmöblerat, det finns inte så många alternativ att välja på. Men om det blir så & R sätter upp hennes sänglampa, då får hon ha sängen där tills hon flyttar hemifrån ;)

Av BeaTris - 2 februari 2008 08:19

Dagens vikt: 82,6

Förändring: - 0,1

Totalt sen 7/1: - 3,8




Delmål 1: 80 Kg

Kvar: 2,6 Kg

Måldatum: 14/2


Frukost: The, 1 GI-ruta med keso & paprika

Mellanmål: 1 Linessa yogurth

Lunch: Tonfiskröra & sallad

Mellanmål: 1 Banan

Middag: Cous-Cous, qourn, wokgrönsaker, lök & sallad till det

Kvällsmål: Popcorn + 2 Chokladbitar (mörk)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards