Alla inlägg den 30 januari 2008

Av BeaTris - 30 januari 2008 14:26

Helt plötsligt har besöksstatistiken denna månad ökat med ett jättehopp känns det som. Närmare 1 000 besökare fler än förra månaden, vilka är alla? Vissa vet jag ju men alla ni andra, var kommer alla ifrån. Misstolka mig inte, det är superkul men jag vill ha fler kommentarer, det räcker med ett hej :)


Av BeaTris - 30 januari 2008 13:58

Känns bra att jag klarat av dagens motion, för nu är inte vädret ett dugg kul. Det regnar & blåser. Jag har fixat till på I´s skrivbord, det såg värre ut än det var. Har också fått i mig lunch. Nya favoriter i matförrådet här hemma är Qourn & Cous-Cous. Har visserligen testat qourn hos en kompis men inte köpt hem själv förrens igår & jag kommer garanterat göra det igen.

Av BeaTris - 30 januari 2008 10:34

Har tagit en dusch nu, blev lite småsvettig av promenaden. Jag tog två varv i spåret (= ca 5 km) & det har sina partier med backar så det blev en ordentlig pulshöjare.....skönt eftersom jag vill känna att det jag gör ger något. Äter nu ett lite lättare mellanmål, ska försöka dra ut lite på tiderna & hoppa över kvällsmålet någon gång ibland.


För övrigt har jag inga större planer idag, har tvätt att vika, ska plocka i ordning på I´s skrivbord & boka en ny tvättid. Planering av lunch & middag idag står också på schemat. Men jag tycker jag kan ta det lite lugnt nu & koppla av, jag hinner nog med det som ska göras.

Av BeaTris - 30 januari 2008 06:54

Dagens vikt: 82,6

Förändring: +/- 0

Totalt sen 7/1: - 3,8


Delmål 1: 80 Kg

Kvar: 2,6 Kg

Måldatum: 14/2


Frukost: Yogurth, 1 Skiva familjetoast med skinka & grönsaker

Mellanmål: Sesamknäcke med avokado & tomat

Lunch: Cous-cous, qornbitar med grönsaker, gurka

Mellanmål:  Melon

Middag: Två varma mackor (Gi-ruta, skinka, ost, lök, tomat, paprika, svamp)

Kvällsmål: Sesampinnar


Antal Steg: 9564

Vatten: 7 dl

Motion: Promenad 60 minuter inkl pulshöjande/ökande tempo

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards