Alla inlägg den 27 januari 2008

Av BeaTris - 27 januari 2008 12:20

Igår var det verkligen en heldag, vi hade det så mysigt i Gustavsvik. Badade ute bl.a, det var lite coolt. R åkte stora vattenrutchkanor, men barnen höll sig mest i vågbassängen. Vi klättrade även ner i en bassäng & kollade in fiskar under vattnet, K stannade på land då, han klarade inte riktigt av att gå nerför stegen som var rätt hög & gick rätt ner, han blev nog rädd för höjden.


När vi var på väg hem märktes det att barnen hade haft det bra, dom höll sig så lugna & satt helt avdomnade i bilen. Vi stannade i Motala & handlade lite godis & annat jag behövde komplettera med. Istället för kycklingsoppan så blev det kebab & pizza. Jag var väldigt frestad att ta något onyttigare alternativ men jag stålsatte mig & tog en räksallad istället, valde att äta lite smågodis istället.....stoppade i lite mer av det sockerfria i påsen. Men det har jag sparat så jag har lite till ett annan tillfälle.


Här snöade det inatt så nu har vi varit ute & åkt tefat, jag hämtade en sopsäck & hej vad det gick. Har haft en kul stund & nu är det dags att börja med maten som idag blir kycklingsoppa & toast. Sen kanske det blir något spel innan I ska hem till Pappa igen. K ska ju vara kvar en natt & en dag till eftersom det är planeringsdag & stängt på dagis.

Av BeaTris - 27 januari 2008 08:17

Dagens vikt: 83,2

Förändring: +/- 0

Totalt sen 7/1: - 3,2


Delmål 1: 80 Kg

Kvar: 3,2 Kg

Måldatum: 14/2


Frukost: Lättyogurth vanilj, 1 rostad smörgås med skinka & paprika, juice

Mellanmål: 1 Banan

Lunch: Kycklingsoppa

Mellanmål: Sockerfritt godis

Middag:  Delikatessyogurth med osötade hallon, smörgås

Kvällsmål: ---


Antal Steg: ---

Vatten: ---

Motion: ---

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards