Alla inlägg den 3 januari 2008

Av BeaTris - 3 januari 2008 12:50

A har inte ringt än, jag vill verkligen hinna träffa henne en stund idag. R kommer vid 16 & vid 18 ska vi åka in till stan. Han ville inte berätta när filmen börjar för då kan jag ta reda på vilken det är & det får jag inte veta för det är tydligen en överraskning. Avslöjar senare vad det blev, får hoppas på något sevärt :)

Av BeaTris - 3 januari 2008 11:28

Jag kunde jobbat ikväll om jag velat, dom ringde precis & frågade. Visst vill jag men R har bokat bio ikväll & jag tror han skulle bli lite ledsen om jag tackade ja till jobbet istället.


Vi behöver kanske en biokväll, även om jag behöver jobba också men det kommer fler gånger men visst är det typiskt? En gång & man har något planerat & så ringer dom & vill ha in mig som timvikarie.


Nu väntar jag på att A ska ringa igen, hon är klar hos doktorn & ska snart åka hem. Då ska jag gå dit & ta en fika. Hon skulle bara ge sin son något at äta innan hon tog tåget hem.

Av BeaTris - 3 januari 2008 08:11

Det blir ingen frukostdejt, A skulle till doktorn. Hon ville att jag skulle komma in till stan men jag vet inte, få se vad klockan blir & så när hon hör av sig. Jag får äta frukost själv om en stund.

Av BeaTris - 3 januari 2008 07:54

Jag har sovit oroligt inatt känns det som, vaknat till ofta & det kändes ibland som jag bara halvsov. R var borta hela dagen & natten, kanske därför. Vi gjorde båda fel, han genom att sticka iväg när jag var sur & irriterad & jag för mitt dåliga morronhumör. Sen kan jag vara väldigt långsint, jag behöver tid för att må bättre helt enkelt.


Vi skrev i allafall Förlåt via mess men det känns inte 100 när han inte är här, jag tycker inte man ska be om ursäkt via telefon, det känns alltid bättre öga mot öga. Men vill han vara hemma så får han vara det, det mår vi kanske bättre av båda två, det har ju blivit rätt intensivt & ibland så lunkar bara vardagen på & jag klarar inte det.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards