Alla inlägg den 28 september 2007

Av BeaTris - 28 september 2007 21:35

Jaha nu vet jag att telepati inte fungerar, inte hört ett ljud från M & jag tycker ärligt talat att det känns ganska så pissigt. Kan det vara så svårt att skriva ett par rader & önska mig en trevlig Fredag? Betyder jag så lite eller är jag bara dum som känner så här? Jag vill också känna mig omtyckt & att det faktiskt finns någon därute som tänker på mig fastän han inte är här.


Känslan kom över mig så fort jag kom ut från jobbet kändes det som, trots andra människor på tåget kände jag mig som den mest ensamma & patetiska människa. Ska snart krypa ner under täcket & deppa. Sen kanske det känns bättre imorrn. Jag sa ja till att dom kan ringa om det skulle behövas folk men just nu hoppas jag på att det inte gör det för jag har ingen lust. Men jag vet att om dom ringer imorrn så  tackar jag nog ja, för jobb betyder pengar & jag vet att det är knöligt för dom att få tag på vikarier.


Fick ett pass på Söndag mellan 11-21 om jag ville men tackade nej pga att barnen ska komma. Låg i solariet i tio minuter & funderade & kom fram till att det faktiskt skulle funka i allafall så jag ringde S & fick klartecken att tacka ja.....men då hade hon hittat en annan, attans också, hade blivit bra betalt annars. Men ibland är man klok i efterhand.  


Kram E

Av BeaTris - 28 september 2007 11:04

Har fått i mig frukost nu.....räkmacka, chokladruta & två koppar kaffe, lyxigt va? Var iväg med ett par kompisar & fikade. 33 Kr för alltihop, tycker jag är överkomligt.


Annars blir dagen lugn, har lite disk & papper att plocka undan så det ska jag ta itu med innan jag sticker till jobbet. Hade tänkt boka soltid igår men glömde bort det, få se om jag sticker iväg & kollar om det finns tid innan passet. Skulle vara rätt skönt att få skämma bort sig en liten stund.


M har inte svarat på mina senaste mess men det är inget jag hakar upp mig på, det kommer säkert. Men jag tänker heller inte skriva något.....låter det tjurigt? Det är inte av ren trots jag gör det, bara att jag har gjort så förut, legat på & skickat sms & inte fått svar & så skickat igen. Nu ligger bollen hos M, han får visa lite intresse han också. Kan ju försöka med lite telepati.....M visa ditt intresse & skriv något fint till mig :)


Annars får jag väl rusa ut i gatan & stoppa Flirten som kör fram & tillbaka med sitt släp. Har mött honom några gånger denna vecka också & vi hälsar på varann, ingen annan gör det.....bara han.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards