Alla inlägg den 8 september 2007

Av BeaTris - 8 september 2007 20:57

Känns nästan som Söndag eftersom jag lämnat barnen idag.....saknar dom redan. Men en vecka går fort & kanske får jag jobba lite också. När K & jag cyklade hem dit Pappan bor var det bra mörkt runt om & när jag pratade lite med dom om veckan så började det åska. Jag fortsatte sen ner till J1 med cykeln som jag lånat av henne & satt där ett par timmar & pratade. Det blev ett åskoväder som knappt märktes inomhus men det blixtrade visst rätt bra.


K har varit så gosig idag.....med jämna mellanrum kom han & gav mig kramar & kröp in i famnen. Blir så rörd när han säger "Jag gillaj dej" eller att han tycker om mig. Det är det finaste jag kan få från mina barn.....att trots att jag höjer rösten & är arg ibland så älskar dom mig. Dessutom sa K innan vi åkte att nästa gång han kommer vill han krama mig lika mycket igen.....Lilla älskade gubben, om du visste vad jag blir glad :)


Pratade lite med exet & hans tjej om I.....att hon blir så sur & tyär när hon är med kompisen M, hon blir likadan hos dom. Negativ, passiv & "dum". Känns skönt att veta, att det inte är jag som överreagerar. Tror inte det hjälper att förbjuda dom att leka, men det är nog bra att peppa henne att vara med andra kompisar också. Så det inte blir helt galet.


Nu ska jag fixa det sista inför jobbet imorrn & sen blir det nog sängen för min del.


Kram E


Av BeaTris - 8 september 2007 20:29

Tack för kommentarerna till mitt tidigare inlägg om Msn.....nu kommer fortsättningen, måste bara skriva för det håller på att bubbla över. Stackarn börjar i helt fel ände. Han började en diskussion på Vilda.....om barn. Skrev något i stil med att han ger tjejen några år, får han inte barn så sticker han. Sen kom tjatet om Msn igen så jag tänkte vad fan (ursäkta) ta den då.....så han fick min gamla som jag sällan är på. Där kom vi snart in på samma sak. Han vill ha barn.....jag vill inte ha barn, bara där så spricker det.


Han var beredd att ge mig två år, om det inte blev några barn skulle han lämna mig. Han ville ha barn med mig, för barn ger trygghet, nu undrar jag på vilket sätt då? Att man har hela livet tillsammans? Det är väl jag ändå bevis på att man inte har eller? Jag som sitter här som singelmamma, det var inte riktigt så jag ville att livet skulle bli.


Han skrev rakt ut, (ursäkta att jag är lite ful i munnen nu):

Jag vill knulla dig, genom sex blir det barn

Mitt svar till honom blev helt enkelt: Ja men jag äter p-piller & skulle köra med tredubbla kondomer om jag hade sex med dig....allt för att inte bli med barn

Han ville ha sex utan kondom.....då kontrade jag med att jag vill inte ha sex alls.

Får sen frågan om vi kan hångla.....Herregud nej, jag vill inte träffas alls.


Han ville bara att jag skulle älska honom.....lite svårt, han börjar ju i fel ände. Men så här gör han bara med tjejer som har barn därför att tjejer utan barn ska man inte ha sex med. Nähä, varför då? För dom gillar tydligen killen mer om han inte jagar sex. Det ni därute, det gör inte vi med barn, för vi har inga känslor eller??? Är det någon som kan förklara synsättet han har, för mig är det helt skruvat. Kan ju hoppas han lämnar mig ifred nu, annars blir det en snäll blockering.


Kram E

Av BeaTris - 8 september 2007 12:54

Rallyt är igång, med jämna mellanrum kör dom förbi här utanför.....till eller ifrån skogsbanan. K satt en stund i fönstret & tittade, men det blev väl lite långtråkigt att sitta & vänta. Dessutom har I en kompis här så då är det ju roligare att retas med dom :)


Vi har hunnit äta frukost & lunch, snart ska jag servera lite fika. Om några timmar ska jag lämna barnen till Exet. Jag är lite pysslig av mig & har bakat rågkakor, får hoppas dom blir goda. Det skulle vara sirap i men jag äger ingen så det fick bli honung.....spännande att smaka resultatet som just nu ligger i frysen eftersom jag har thekakor framme. Barnen får med en halv kaka hem, se om dom ger det godkänt.


Kram E



Av BeaTris - 8 september 2007 12:45

Vad är det som gör att vissa inte fattar??

Fick igår mail på Vilda från en kille, bara ett namn.....som verkar påhittat för han skriver som om han bryter, det fattas liksom bokstäver. Ingen annan info, ingen ålder, ingen profil osv.


Han började med att fråga efter Msn & så skrev att han hade webcam. Han är fortfarande igång & tjatar, trots att jag säger att jag inte vill ge ut adressen till vem som helst. Har gjort det misstaget för många gånger redan & vi är ju ett par stycken som vet hur det slutar.....eller hur Tjejer? Nu skrev jag tillbaka till honom när han igen ville ha mailadressen att jag inte trodde han var seriös, sen loggade jag ut. Han har inte sagt något vettigt, bara tjatat om min Msn adress.....är en kille seriös då? Tror inte det va?


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards