Alla inlägg den 6 september 2007

Av BeaTris - 6 september 2007 21:23

Fan (ursäkta) vad veckan rasslar på.....snart Fredag ju. Vad har jag gjort sen sist då? Jo jag bakade ju.....jäste inte så bra, berodde väl på datumet. Men goda blev dom, fick godkänt av K, I har inte smakat än eftersom hon åt hos M.....igen. Men hon kom hem rätt så skapligt i allafall. Hon har bestämt sig för att sälja jultidningar i år. Även om hon inte lyckats sälja för flera tusen så kan hon nog få ihop till premien hon vill ha.....en sminkbox.


Vi lyckades hitta kläder till fotograferingen imorrn. Varje år är det likadant.....tidigt på skolan (alltid första eller andra veckan) & sent på dagis (i år den 29/10) Hon ska låna en turkos kortärmad topp av mig & så ska hon ha vita tights & en vit kjol. Håret är flätat.....blev väl ett tiotal, så lockigt ska håret vara, helst uppsatt i tofs. Hon ville gå till skolan för att slippa hjälm, men det var så jobbigt att gå hem sa hon så jag vet inte hur hon tänker göra imorrn. Det tar vi när vi vaknar.


Nu ska barnen hem redan på Lördag eftermiddag, kan ju vara skönt & få kvällen fri & slippa känna sig elak att behöva dra upp dom innan halv 8 på Söndag morron. Istället så ska jag ta dom nästa Lördag så det blir något sånär lika fördelat.


Kram E

Av BeaTris - 6 september 2007 13:37

Av BeaTris - 6 september 2007 12:51

Jag & mina drömmar.....inatt drömde jag om R, verkar inte som hjärnan vill släppa taget riktigt än. Tur att hjärtat gjort det ganska så bra. Det hakar inte upp sig på honom iallafall utan försöker slå lite extra för någon annan men som det känns nu så lär det dröja. Det gör inget heller, jag kan vänja mig vid att vara singel. Det värsta är ju helgerna men jag har överlevt förut & gör det igen. Jag är ju inte helt ensam här i världen.


Jag kan slå vad om att den dagen jag har ett seriöst förhållande igen så kommer jag sakna singellivet. Kunna göra vad jag vill när jag vill & med vem jag vill utan att någon lägger sig i. Vissa stunder känns det så skönt att inte ha någon i sitt liv. Ingen som kommer hem från jobbet sur & tvär, ingen som slänger sina prylar här & där & skapar kaos, ingen som snarkar så sängen skakar.....som en vibrator utan batteri ;)


Kram E

Av BeaTris - 6 september 2007 09:36

Min diskho svämmar över.....ska ta itu med den om några minuter. Ska även sätta en deg till ett bröd jag har haft i skåpet, en sån där mix. Få se om det blir bra.....bäst före datumet är passerat. Annars får jag väl kasta det, så dyrt var det inte. Mina thekakor har bara rasslat iväg nu när ungarna är här så jag funderar på att baka en ny omgång. Ska baka något mer bröd i allafall så om någon har ett bra & enkelt recept på något gott så mottages det tacksamt.


Kram E





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards