Alla inlägg den 1 september 2007

Av BeaTris - 1 september 2007 21:19

Fick en liten kick av energi efter mina timmar på soffan. Har diskat, planterat om en växt & planterat ett nytt skott, har städat hos marsvinen & plockat lite annat som låg & skräpade.


J1 har varit här en stund, men nu kryper ensamheten inpå igen, fast jag kan leva med den, ska ändå gå lägga mig snart & sen är det Söndag när jag vaknar & då kommer snart Älsklingarna. Imorrn fyller min Mamma år.....få se hur det blir med firande där, ska i allafall ringa & säga Grattis.


Kram E

Av BeaTris - 1 september 2007 15:26

Tröttheten efter natten tog över & jag hamnade på soffan.....har varit helt borta ett par timmar. Innan har jag dock pysslat i köket, gjorde om lite i allafall & det blev bra. Micron fick stå kvar med en flytt åt höger med några centimeter. Känner mig nöjd. Har även färgat håret & även om det inte blev så stark färg så känns håret mjukare & det känns skönt med lite annat för stunden.


Nyss var T2 online.....även tidigare men nu har han loggat ut & trots att jag varit online under hela tiden med status "inte vid datorn" så har han inte skrivit något. Inte kan jag väl ha sårat honom så svårt när jag blev arg för det han sa i Måndags.....lite måste man väl ha bakom pannbenet. Eller väntar han på att höra från mig, att jag ska fråga om vi ska ses? Vet inte & jag skiter nog innerst inne i vilket. Varför ska jag nöja mig med någon som jag inte känner för att satsa på till 100% redan från början? Nää jag ska nog ta & söka vidare. Jag har hittat den förut & jag ska hitta den igen.....den där speciella känslan för någon. Men tills dess så ska jag försöka må så bra jag bara kan i mig själv & med livet som singel.


Kram E

Av BeaTris - 1 september 2007 07:51

Jag har sovit som en kratta inatt.....dåligt med andra ord. Ett tag var jag på väg att gå upp, för att blogga & kolla tv. Samtidigt så orkade jag inte, gick upp vid 2-tiden & drack lite mjölk, somnade om efter en stund & vaknade runt 6 imorse, gav då upp & har nu hunnit med att se Lilla huset på prärien (tidlös serie) & ätit frukost.


Dom timmarna jag väl sov så var det oroligt, slummer & konstiga drömmar som jag inte minns nu. Tankar & funderingar på stort & smått. Känns ju rätt skönt att jag inte ska jobba idag eftersom jag förmodligen blir som en zombie senare idag.


Jag är sugen på att göra om i köket, på bänkarna men får nog ha det som det är eftersom platsen där micron står idag är det enda vettiga stället med ett eluttag. Om jag inte får för mig att stuva undan den under diskbänken.....har ett litet utrymme där jag idag har spån & hö till marsvinen. Men då får jag varje gång jag vill göra lite te eller ska tina/värma något lyfta upp micron på diskbänken.....hur snart kommer jag tröttna på det? Varför kunde det inte finnas ett uttag där under? Hade varit smart men inte här inte. Men jag är i omgörartagen så jag får väl klura lite på det & se om jag kommer på en lösning.


Kram E

Av BeaTris - 1 september 2007 07:45

* 90 Inlägg (Har jag ett liv?)

* 1 099 Unika besökare (Rekord sen jag började blogga)

* 147 blev dagsrekordet (25/8)


Är ganska nöjd med mina siffror, kul att ha lite koll men inte livsviktigt.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards