Alla inlägg den 25 augusti 2007

Av BeaTris - 25 augusti 2007 16:01

Lördagen blåser på.....både bildligt & bokstavligt. Våran förmiddag gick inte i många knop, slappade mest. Nu har vi varit på en två timmar lång promenad till affären & tillbaka. Så nu kan vi ta det lugnt resten av dagen.


Vi har precis ätit & kvar står disken, ska snart ta den, känner för bara lite "ska bara" innan. I hade R här & hon fick också lite mat i magen innan dom båda stack iväg på nya äventyr.


Annars händer inte mycket, familj & vänner är upptagna med sitt, men det känns rätt skönt att bara vara barnen & jag. Det får bli graven som jag funderade på en annan helg, kanske om två veckor. Får ta & ta kontakt med U & kolla så kanske vi kan boka in det preliminärt.


Kram E

Av BeaTris - 25 augusti 2007 08:47

Mmm, sov som en prinsessa inatt.....eller nästan i allafall. Minns att jag drömde något men inte vad, har inga minnen av drömmar på hela veckan. Nu har vi kommit upp & fått frukost efter en stunds bus & mys i sängen. K vaknade någon gång runt 5 imorse, han kom tassandes & skrämde nästan slag på mig där jag satt på toaletten.....halvt sovandes, halvt vaken. Lilleman ville ha vit gröt till frukost.....dvs mannagrynsgröt, han äter ofta gröt & det är ju bra, står sig lite längre på det.


Pratade med kära pappa på telefon igår, han & L var barnvakt åt hennes barnbarn E & J. Pappa hade varit & hämtat Farfar på sjukhuset, han hade visst fått åka in akut tidigare under dan.....lite värmeslag eller något sådan tror jag det var. Farfar har ju lite extra att bära på & lite besvär med hjärtat. Men han far & flänger & det är det ena med det tredje, dessutom bor han kvar i huset som han & Farmor hade ihop & där Pappa med syskon är uppväxta. Han vill inte flytta på sig & dom lär väl få bära gubben därifrån sen. Han är den enda som finns kvar av mina mor/farföräldrar, han är nog den som jag tyckt mest om. Men nu var han hemma igen & mådde bra.....skönt det.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards