Alla inlägg den 18 augusti 2007

Av BeaTris - 18 augusti 2007 18:59

Precis hemkommen efter en trevlig eftermiddag med M. Vi har spelat minigolf, skrattat, pratat, fikat, skrattat & pratat ännu mer. I väntan på tåget hem för min del så bestämde vi oss att sitta & prata lite till, istället för att sitta på parkeringen vid stationen så valde vi ett litet grönområde. Pratade bort den stunden & när vi sätter oss i bilen så har det helt plötsligt blivit försent för det tåget, så då blev det en pizzeria där vi åt sallad. Pratade bort ännu mer tid.....närmare bestämt två timmar. Kanske har pratat ihjäl stackarn :)


Jag har i allafall haft trevligt, det känns hittills bra. Ingen sån där kärlek vid första ögonkastet men det är inte vad jag behöver, jag behöver någon som behöver det jag behöver, att låta det ta tid men inte för lång tid. Tror vi behöver kanske en eller två dejter till för att se om det är något att bygga vidare på. Vi får väl se hur det utvecklar sig, får väl fortsätta snacka via Spray kommande vecka medans barna är här. Han påminner mig lite om J.....min kära killkompis. Kanske är en sån person jag ska ha, jag vet inte, får väl se med tiden.


Kram E



Av BeaTris - 18 augusti 2007 10:27

Jag har börjat fundera lite lätt på nästa helg, då barnen är här. Jag skulle vilja ta med dom ner till L´s grav.....lägga dit en blomma & passa på att träffa U & barnen. Snart är hösten här & jag skulle vilja besöka den nu när det fortfarande är grönt. Sen kanske det kan hinna bli en gång till innan det här året tar slut. Min tanke är väl att jag ska försöka komma dit någon gång ibland & inte bara glömma att han funnits i mitt liv.


Även om sorgen ebbat ut så tänker jag ofta på honom, det räcker med att höra en låt som vi båda tyckte om. Även om jag inte skrivit om honom här sen i våras så saknar jag honom. Jag önskar han fanns där.....på Msn & med sina Sms. Han var en Vän i alla lägen, vi trivdes bra ihop & jag glömmer honom aldrig.


Kram E

Av BeaTris - 18 augusti 2007 09:49

Här är jag.....pigg & utvilad. Fått i mig smörgås & dricker te. Mitt kök, dvs kyl, frys & skafferi behöver en rejäl påfyllning. Det är så tomt så det

ekar

kar.....


Imorrn kommmer äntligen barnen, liv i luckan med andra ord men också lite mer ansvar & annat som jag behöver nu efter den här veckan, så den blev. Det hade jag nog inte räknat med förra Söndagen när dom åkte hem till Exet.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards