Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av BeaTris - 15 augusti 2007 22:48

Bläää vilken em & kväll. Har varit på sämsta humöret & bara känt mig nere & deppig. Ska gå lägga mig & dra täcket över huvet & bara sova. Jag har verkligen rört till det i grytan på Spray. Det är lite lugnare nu.....har tre stadiga skrivare:


1) Dejten på Lördag.....M, han känns bra, han fick foto idag & verkade iallafall vilja fortsätta skriva men det är på Lördag vi får se. Det är bara att han är lång, nästan som exet & jag drömmer om en kortare kille. Tänk bara att kunna ge en puss eller kram spontant utan att behöva stå på tå. Jaja vi får väl se på Lördag.


2) En som inte är aktuell för fem öre.....jag vill helt enkelt inte & hur säger jag det på ett vettigt sätt?


3) Sen är det ännu en M.....stackaren, jag har nog inte gett honom en ärlig chans, speciellt inte ikväll. Men han ifrågasätter mig också. Det är svårt att bli 100 % intresserad när det blir så ytligt. När det dessutom börjar med Puss & gumman som jag tidigare skrev så känner jag bara.....blir så trött

Han verkar jättemysig i sin profil & så, men något säger mig att vi mailat tidigare.....på min andra profil & den gången fick jag bild & det var inte alls min typ.


Nu är det jag som ska sova & bli kvitt mitt hemska deppiga humör. Godnatt.

Kram E

Av BeaTris - 15 augusti 2007 15:04

Jag känner mig nöjd med den nya layouten för tillfället, få se hur länge det sitter i :)


Bara gjort ingenting idag & det känns i huvudet, tog mig faktiskt tid att se en film, brukar vara lite för rastlös annars men jag tog fram hammare & spik & slog några slag.....sen satt jag där tills filmen tog slut.


Solen som sken imorse har försvunnit men värmen finns kvar.....kanske därför huvudet känns lite avslaget, jag skulle vilja ha ett hejdundrade åskoväder här men helst inte sitta ensam då förstås, kan behöva någon vänlig själs hand att krama hårt.


Har inte hört ett ljud från T, ändå var han online tidigare & han som var så himla seriös & ville bevisa att jag kunde lita på honom. Släng dig i väggen grabben, mitt intresse växer inte precis av den behandlingen. Ser fram emot Lördags.....då blir det fika med en annan Dejt. Tror det är det som känns mest rätt nu. Men den som lever får se. (Ursäkta Mathias att jag snor ditt ordspråk)


Kram E

Av BeaTris - 15 augusti 2007 11:45

Börjar längta efter hösten & har dessutom tröttnat på min layout här.....ska ut & jaga nytt.


Kram E

Av BeaTris - 15 augusti 2007 09:24

Satt som sagt på Msn igår.....med bl.a T, den kille jag träffade i Måndags kväll. Han frågade då om vi skulle ses. Ja, kanske tänkte jag men ville att han skulle lova en sak. Han fatta ju vad jag menade & gjorde en besviken gubbe. Men jag vill helt enkelt inte bli pressad till något jag inte vill. Sen blev det tyst.....ett bra tag. Så jag frågade till slut om han ville ses. Får då till svar: Vet inte


Nähä.....hur ska jag då veta? Tyst ett tag igen, så jag frågade om det berodde på att han var seg eller om det som vi vill olika. Nä det hade han inte sagt utan han visste inte eftersom han väntade på sin kusin. Men varför fråga först då över huvud taget. Vi får väl se hur det utvecklar sig, kanske bara skulle vara skönt om han sa ifrån sig att träffas.....så slipper jag. Jag vet ju ändå inte till 100 % vad jag känner & det är nog bra för mig att fortsätta åka karusell ett tag till. Trots yrseln, det brukar gå över när allt stannar.


Kram E

Av BeaTris - 15 augusti 2007 08:53

Dejtingkarusellen fortsätter att snurra. Igår höll jag på att bli yr i huvudet, flera mail i inboxen & samtidigt två chattar på Msn. Det var så jag ville skrika Stanna.....jag vill gå av


Jag vet.....borde stängt av hela datorn, men det är svårt, jag tycker det är kul samtidigt som det kan vara påfrestande. Vissa som skrev först har försvunnit men så tillkommer det nya. Hur ska jag kunna hitta min typ bland alla andra när det bara blir ytligt? Dom säger att dom är ärliga & seriösa men kan jag lita på det?


En började redan efter något svar från mig med puss & gumman.....det känns inte speciellt riktat till mig utan det är ett sätt att flirta. Han slängde också in ett mobilnummer. Jag vet inte om jag vill skicka ett mess nu, vill inte att han får för sig något. Så den kanske jag ska räkna bort redan nu?


Sen har vi den killen som verkligen känns seriös. Han har bara talat om sitt förnamn, vi har pratat allmänt om våra liv, inte för ingående. Visst han flirtade lite häromdan med ett skämt om hur jag ligger i sängen under täcket.....samtidigt som han drog in sitt arbete i skämtet, så det var inte så farligt. Han lovar inte guld & gröna skogar utan vill träffas på en neutral fika så det ska vi göra på Lördag. Han är intresserad av mig via min insida men det är utsidan som man ser som han skrev & han är nu rädd att han inte ska attraheras av den.


Jag förstår honom, utsidan har en viss roll & den som påstår annat ljuger. Jag skulle inte kunna vara ihop med en kille som i mina ögon inte är attraktiv. Jag ska ju kunna vara stolt över att han är min kille & vilja visa upp oss för hela omvärlden. Vad andra tycker är oviktigt. Men jag kan ju inte dejta någon jag inte attraheras av & då spelar det ingen roll om han är en Gud i sängen.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards