Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av BeaTris - 13 augusti 2007 18:13

Dejting är svårt. Den här gick visserligen bra, trevligt med en fika & så dela på en pizza hemma hos honom. Trevlig & lätt att prata med, vi söker ungefär samma typ av relation.


Vad är då problemet? Jo att jag inte känner något över huvud taget. Jag vet inte vad jag vill, jag är rädd att gå in i något som inte kommer kännas rätt till 100% för mig. Jag ser bara en massa hinder, hinder som avsaknad av attraktion, hinder som inte riktigt min typ.


Jag har tappat räkningen på hur många jag mailar med, minns knappt vilka vissa är.....det är helt enkelt för mycket nu & jag måste sätta stopp nu, får ändra ett par grejer i profilen så jag blir mindre attraktiv.....har för 17 inte ens en bild, är vissa desperata eller vad är det frågan om???


Fick ännu en på Msn nyss, han började med att föreslå en kaffe för att se om det fanns kemi. Han ser bra ut, men jag känner honom inte. Får väl försöka göra det, ge det en chans. Han tyckte ju jag var vacker.....jag, vacker?? Jag som känner mig som något katten dragit in ibland. Är verkligen inte van vid såna ord men trevligt är det ju. Det konstiga är bara att efter några få meningar så kommer samtalet in på.....ja just det sex, jag blir fan idiot, genast sjunker viljan att fortsätta. 


Nu är jag bitsk känner jag.....ska se om vi är ute efter samma sak. Mmmm det verkar så, det börjar arta sig :) Märks det att jag väntar med att skriva medans konversationen går framåt? Ja vi får väl se vart det här går. Tänker inte tappa huvudet bara för att det finns likheter med vad jag vill ha. Lite mer får han allt jobba.


Kram E

Av BeaTris - 13 augusti 2007 11:49

Spontan.....det är mitt andranamn. Fick en förfrågan på Msn om en fika. Tackade nej först men blev övertalad. Ska träffa honom på stan. Det kanske är så jag ska göra, träffa någon utan förväntningar, träffas & lära känna varann över något mindre komplicerat. Just nu så skriver en hel del killar & jag hinner inte själv leta upp någon intressant. Jag vill inte dömma på för kort tid men jag måste kunna sålla ut lite & eftersom det här är en som jag har svårt att tro det kan bli något med pga svalt intresse från min sida så kan det vara skönt & se om jag har rätt eller fel. Ser nu att jag måste bege mig för att hinna.....skriver sen.


Kram E

Av BeaTris - 13 augusti 2007 10:23

Sitter i lugn & ro.....mailar lite med en man på en av dejtingsajterna. Får ett nytt mail av en för mig vilt främmande äldre (såg ut så iallafall) man. Han frågar hur det är, i samma mail skriver han hur han mår, att solen skiner & att han är myssugen.


Jaha.....och? Svarar här är det mulet, jag har tvättstugan & är inte speciellt myssugen.....sen att jag kanske är det, det har han inte med att göra. Får då frågan tillbaka att jag kanske haft en kille nyligen. Svar från mig: Några veckor sen. Får tillbaka oj det var länge sen, vad gör du när du blir sugen? Ehh.....hallå! Vad fan (ursäkta) är det som får honom att tro att jag sitter & diskuterar mitt privatliv med en gubbsjuk typ jag inte ens känner.


E blev förbaskad & skrev precis så.....fick tillbaka en ursäkt, godtog den & önskade en trevlig dag & slängde sen nästa mail. Tänker inte sitta & vara trevlig mot en som börjar en konverstation på det sättet.


Kram E

Av BeaTris - 13 augusti 2007 08:19

Jag får nog räkna med att vara uppe med tuppen när jag går & lägger mig tidigt. Har redan kört igång i tvättstugan, ätit frukost.....jag som inte brukar vara hungrig innan 9 men det kan visst variera. Få se vad resten av dagen har att erbjuda, just nu känns det ganska lugnt. Jag får återkomma senare.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards