Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av BeaTris - 7 augusti 2007 18:40

Mätt i magen.....av grillad korv. Har invigt min grill jag fick för bra länge sen, det har liksom inte varit väder & läge för att våga sig på grillningen. Men K bad om att vi skulle använda grillen så sagt & gjort. Det tog sin lilla tid att få fart på kolen.....det blåste lite så jag flyttade in grillen under tak. Dessutom har jag väldans respekt både för tändvätska & eld så jag var lite försiktig till att börja med. Men nu så har vi ätit, K & jag. I följde med L hem idag & är kvar där. Ev skulle dom iväg & bada & eftersom hon sköter sig bättre där & dessutom verkar gladare i L´s sällskap så är det helt Ok för min del. Vi är ju lediga imorrn så lite senare gör inget.


Det ska bli så skönt att få sova tills jag vaknar självmant (förhoppningsvis) imorrn, man vet ju aldrig med barna här. Men det blir i allafall en dag i lugnets tecken, blir kanske ett varv med dammsugaren & dammtrasan, få se imorrn.....lovar inget :)


Kram E



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards