Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av BeaTris - 5 augusti 2007 21:06

Nu har älsklingarna kommit & den ena har åkt igen.....hon fick min tillåtelse att sova över, men bara en gång den här veckan, jag har ju faktiskt anmält att hon ska vara där & för mycket knöl kan inte vara uppskattat. Hon har även bestämt sig för att gå på poolparty´t på Onsdag, klart med paket & skjuts.


K ligger & vrider sig i sängen.....ännu en som har svårt att komma till ro. När han kom tidigare så började han genast oja sig över sin onda tå. Snubblat två gånger idag & skrapat den. Förstår att det svider men varför blir allt värre hos Mamma? Innan hade han knappt brytt sig, kan det vara för att han vet att Mammahjärtat ömmar för sin lilla pojk? Han längtar i allafall till dagis, det är ju tur det.


Kram E

Av BeaTris - 5 augusti 2007 17:40

Jajamän.....kom i säng igår, men inte somnade jag för det. Det är det som är nackdelen med att jobba kväll & så morron dagen därpå. Efter alla 78 000 steg (typ) igår så kröp det rätt bra i både fötter & ben & det skulle varit underbart skönt med en fotmassage men den kan jag väl bara drömma om.


Var uppe i varv, hade svårt att slappna av. Jag låg & vred & vände ett bra tag innan jag somnade men har sovit oroligt. Både igår morse & idag vaknade jag en timme innan klockan skulle ringa.....högst irriterande då det tar en stund att komma till ro igen & lagom som jag somnade till, ja då var det självklart dags att gå upp. Tror dessutom det är lite rädsla över att råka stänga av telefonen & försova mig. Helger är det mindre personal samt att tågen inte går så ofta. Skulle det hända en vardag känns det inte lika akut, dom kan klara sig tills jag hunnit dit.


Nu har jag iallafall två dagspass kvar innan en dags ledighet. Blir nog lättare att somna ikväll, kommer vara trött.....dessutom hinner jag komma ner i varv & slappna av & förebereda kroppen på att det är sleepingtime.


Om en stund kommer barnen också, mmmm vad jag längtar efter dom. I ville sova hos M inatt men jag vet inte vad jag tycker om det. Hon vill inte vara på fritis men vi har ju inget val.....jag jobbar till 4, sen tar det en timme att åka hem, hämta K & komma hem hit. Vi får väl ta & prata om det när dom kommer.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards