Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av BeaTris - 3 augusti 2007 21:48

Då har jag jobbat ett pass.....bara 4 kvar. Men timmarna gick snabbt, känns som jag nyss åkte till jobbet. Man gör sitt när man är där & det finns inte mycket tid över att titta på klockan & längta hem. Imorrn är det som jag skrivit en ganska lång dag......12 timmars arbetsdag & då är rasten på en timme borträknad, det är bara att ta en etapp i taget så ska det nog gå bra, det är ju inte så att tiden står still även om det kan kännas så ibland.


Ha en fin Lördag allesammans.....tänk på mig ;)

Kram E

Av BeaTris - 3 augusti 2007 21:38

Jag tänker inte trassla in mig i något nytt. Jag svarade på R´s mess imorse & ifrågasatte att han ville träffa mig helt plötsligt när vi inte haft kontakt på flera veckor. Han skrev då tillbaka att han alltid velat träffa mig. Och visst ville jag träffa honom också innan A dök upp.


Lovade inget utan skrev att det kanske vi kan ordna, men som du skrev en annan gång så ska jag jagas nu.....det är precis vad jag ska tänka på. Jag tänker inte ge av mig förrens jag känner mig redo. Jag tänker låta honom få ligga i & visa om han är intresserad.


Jag måste som du kommenterade läka från R´s svek. Jag har fortfarande känslor kvar för honom & jag vill inte ersätta det vi hade med någon annan för att slippa vara själv. Fast visst kan jag väl för den delen ha lite kontakt med R som skrev idag? Men det är han som får jaga mig.....inte tvärtom.


Kram E

Av BeaTris - 3 augusti 2007 12:11

Måste bara klottra lite snabbt innan det är dags att bege sig till jobbet. Jag har pratat lite med Kidsen.....dom kom ju aldrig igår eftersom klockan blev så mycket, inte många timmar att spendera ihop. Men jag längtar efter dom nu.


I har fått en festinbjudan till ett poolparty men vill inte gå.....tycker det är så tråkigt att hon sätter sig på tvären, det finns ingen vettig förklaring till varför hon inte vill. Det har varit så några gånger nu & jag är rädd att det slutar med att hon inte får några inbjudningar. Jag tror haken ligger i att det kan bli svårt att ta sig dit.....jag ville att hon skulle kolla upp vilka som var bjudna & om hon kunde åka med någon. Pappa S får väl hjälpa henne.....ska det vara så svårt?? Få se hur hon gör under dagen, bad henne messa senare så jag vet.  


Bara för det här småtjaffset har jag en ledsen klump i magen, jag vill att min tjej ska ha kompisar, att hon ska vara en av dom som blir bjuden, att hon är omtyckt bland sina kompisar. Mamma´s lilla tjej som fyller 10 i höst.....vart har åren tagit vägen?


Kram E

Av BeaTris - 3 augusti 2007 07:52

Varit vaken en stund nu.....lite längre sovmorron idag. Ska snart fixa till i lägenheten, ni vet diska & annat "kul". Vill inte komma hem ikväll & det ser rörigt ut vilket det gör just nu eftersom mitt humör inte var det trevligaste igår kväll. Det var det inte när jag vaknade heller men så är det oftast morronen efter, ensamheten sitter kvar, men nu har det gått över.


Jag fick ett mess 5 minuter efter jag gått upp.....konstigt, så dags? Det är jag inte van vid. Det var från R, men inte den som ni kanske tror utan den andre, den äldre, honom jag hade kontakt med innan A & sen lite innan nya R. Han skrev att han ville träffa mig. För några veckor sen skrev han: Vill med dig. Puss. Det svarade jag ju inte ens på, då var jag upptagen med annat.


Ska det bli tredje gången gillt? Vi har ju båda varit intresserade av den andre & vi hade bra kontakt ett tag innan A kom emellan. Tur att jag jobbar som jag gör nu & att barnen kommer. Det hade varit otroligt lätt att rusa iväg på en spontandejt & bryta alla principer jag lägger upp nu. Nu är det jag som ska hålla huvudet kallt.....få se om jag klarar det, kan behöva allt stöd jag kan få :)


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards