Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av BeaTris - 2 augusti 2007 18:55

Jag vill att det ska bli Fredag.....har 5 dagar framför mig med jobb:

Fre: 13-21, Lör: 8-21, Sön: 8-16.30, Mån: 7.15-16-15, Tis: 7.15-16-15

Dessutom kommer barnen på Söndag så jag lär ha fullt upp & det tycker jag är skönt.


På jobbet har jag sällskap, jag slipper känna den där hemska känslan av ensamhet som skär i mig för tillfället. På jobbet hinner jag inte tänka på annat än det som är viktigt just då. Jag klarar av att hålla tankarna på R borta & kan känna hopp om framtiden igen trots ett halvbrustet hjärta. Han är definitivt inte värd mina tårar, men det gör ont att inte fått en vettig förklaring.


Sen gör det inte saken bättre att jag inte får ihop den personen han visar upp nu mot den personen han visade mig när vi fortfarande hade kontakt. Jag vet inte hur jag ska tackla det, är det fel av mig att skicka mess istället för att ringa? Borde jag ringa & ställa honom mot väggen & ifrågasätta hans beteende? Kanske någon dag men inte nu, vem vet.....skiter jag i honom tillräckligt länge så kanske han hör av sig. Jag har svårt att se honom som en känslokall person, men jag är väl dum & naiv i längtan efter Kärlek.


Kram E

Av BeaTris - 2 augusti 2007 07:59

Det är så skönt att vara ledig idag, tvättar nu & har fixat lite med inköpen från igår, allt ställdes bara på köksbordet & där fick det stå.


När jag vaknade i morse så tittade jag på mobilen.....ett par minuter i 7, tvättiden började 7 men jag låg kvar tills jag vaknade till. Gick upp, sorterade tvätt & tog på skor för att gå ut till tvättstugan. La märke till att grannen´s persienn (hur 17 stavas det?) var nerdragen, tyckte det var konstigt då jag har sett att han brukar vara uppe så dags normalt sett (ja jag har spanat) Konstigt nog var ytterdörren låst, det ska den inte vara vid 7.....gick in för att kolla vad Kl var, då var hon inte mer än några minuter över 6.....jag såg fel på en hel timme, hur trött är man då?


Så idag blir det lugn & ro här, kan behöva vila senare. Ev kommer barnen senare idag, dom skulle också på marknaden, få se om dom kommer hem med Foppisar dom också. I sa till mig igår att Pappa & T hade sagt att man får cancer av dom.....det får man av mycket svarade jag då. Dom vill ju ha varsitt par, kan dom då inte få det? Så farliga är dom väl inte, dessutom är dom ju knappast äkta utan plast rakt igenom.


Kram E

Av BeaTris - 2 augusti 2007 07:56


Nu har jag laddat upp en bild i BildDagboken


Kram E

Av BeaTris - 2 augusti 2007 07:23

Det blev visst inget mer klotter här igår. Slutade skapligt, kom hem & städade marsvinsbur, åt lunch, duschade & åkte sen på marknad med Mamma.


Så nu har jag gjort av med en massa pengar på nödvändiga saker. Hittade till slut ett par "Foppa".....men inte grå som jag tänkte mig utan illrosa. Dom grå som fanns var antingen för mörka eller så gick dom mer i silvernyans.....inte snyggt i mina ögon. Hittade dessutom innan skorna ett par billiga knäkorta mjukisbyxor som gick i grönt med en rosa applikation på ena bakfickan.....tänkte ha på jobbet. Till dessa köpte jag en kortärmad topp som påminner lite om en arbetstunika. Hade ju tänkt beställa någon egen men nu kan jag vänta ett tag. Bra att ha i allafall ett ombyte när jag jobbar så här mycket.


Hittade också en snygg väska.....fastnade för den & nu är det lääänge sen jag köpte en väska, föredrar att ha mina saker i fickorna men den här var snygg så jag slog till. Annat smått & gott blev det också.....kryddor, strumpor & fryspåsar bl.a Kom hem rätt sent & då blev det nästan raka vägen i säng efter mina nya favoritserie: What about Brian.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards